Gå til innhold

Vestlandet må verte ein sjølvstendig nasjon!

Anbefalte innlegg

No er eg lei av at alt det vi produserer her på Vestlandet skal gå over fjella og ned til Oslo. Det er faktisk slik at Vestlandet skaper 70% av nasjonalformuen til Noreg, men får berre att 28% i overføringar til sjukehus, utdanningsinstitusjonar med meir. Eg synest difor at det ville vere rett for Vestlandet sin del, å rive seg laus frå resten av Noreg. Vi må i fyrste omgang danne eit regionalt parti.

Med Vestlandet meiner eg fylka: Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal.

http://www.dagogtid.no/nyhet.cfm?nyhetid=1253

http://img.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sog...rdane/1.5032592

Kunne vere greit dersom de som kjem med kommentarar opplyser om de er frå Vestlandet eller ikkje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hva slags verdier det er snakk om her? Det kommer store verdier i form av olje fra regionen, men denne oljen kommer uansett ikke fra vestlandet men fra havområdene utenfor vestlandet. Det beste for alle ville vel vært om vi bare fikk lagt noen oljeledninger slik at vi kunne omgå hele vestlandet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Rasisme, fascisme, nasjonalisme, og narsissisme. Flott plattform, men den har vært prøvd opptil flere ganger før, uten særlig hell.

Men siden dere insisterer, og vi ikke har lyst til å drepe våre egne landsmenn, uansett hvor ekle dere er, så foreslår jeg en ordning hvor dere betaler tilbake for all den hjelpen dere fikk før det fantes olje og fisk ble god butikk. I dagens verdi antar jeg at det ville tilsi adskillige billioner.

Lenke til kommentar

Ja,ser jo hvordan dere bruker pengene,stygge småfjortiser med klær til 50.000 hver....mange billioner til Opera????....og pokker meg varmekabler i oppkjørselen...joda...DERE er nok best...og ang drepe landsmenn så tror eg der hadde falt fort..hva skulle dere kjempet med da? de nyeste mobiltlf'ene, Bjørn Borg boxere og oprasangere?....joda...Og du skal IKKE begynne med rasisme lille venn....tror nok du vet hvem som har minst toleranse ovenfor andre folkeslag

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Det finnes allerede en diskusjonstråd om dette emnet. Den finner du her.

Skriv meningene dine der eller i såpeboksen, heller enn en egen tråd :)

For øvrig er jeg mot forslaget ditt.

Og då kan dykk fortsetje diskusjonen der. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...