Kebab GUD Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ok her er saken... Jeg trenger Blå, Grønne, Røde, Gule, Lilla, Rosa, og oransje 3volt LED .. men jeg finer ingen under 6volt.. Så jeg spør nå folkens.. noen som vet om en sjappe som selger det? Help me obi-wan! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kanskje noko liknande slik ? Link Velg i menyen til venstre der. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 nope.. det der var greit nok LED .. men jeg er bare ute etter selve LEDen ikke masse annet rundt hvis du skjønner Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Rød, grønn, orange og gul kan du gjerne finne under 3 V, men de andre trenger vanligvis over 3,5 V for å drives. Det er måten de er laget på for å få en bestemt farge som avgjør minimum spenning for å få lys i de, så du kommer ikke ned til 3 V på de fargene som er litt mere spesielle. Du kan jo kikke litt her eller her om du finner noe du kan bruke. Nettulf Lenke til kommentar
Arex_x Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) BitsBox er raskere og mye billigere (både på varer og frakt) enn Elfa. Selv om BitsBox er i England. http://www.bitsbox.co.uk/optos.html Noe mer begrenset utvalg. Men Elfa har også begrenset utvalget sitt en del det siste året. Endret 10. mars 2008 av Arex_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå