kranto Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg har et problem... Jeg har tenkt til å gå inn i Windows firewall og endre på noen instillinger hver gang får jeg denne feilmeldingen: Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Nå har ikke windows brannvegg så mye for seg. http://www.matousec.com/projects/windows-p...rewalls-ratings Comodo Firewall 3.0 er gratis og noe av det beste du får. Ja nå var jo det ikke spørsmålet ditt. Start->kjør->Services.msc Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS) Denne tjensten må stå på auto. Dobbelklikk og du kan forandere status. Kan se om noe grums som spyware eller virus har gjort dette. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din Endret 8. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
kranto Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Her er det jeg fikk: (Sjekk vedlegget) hijackthis.txt Endret 9. mars 2008 av kranto Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du har noe rusk liggende: Kjør gjennom langversjonen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246. Loggene det spørres etter, poster du her i din egen tråd. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Trykk på start, også kjør. Så skriver du inn "services.msc" og finner frem "Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ISC)". Høyreklikk på filen og trykk på instillinger eller noe lignende. Sett oppstart modusen på automatisk, og se om du får startet filen. Hvis du ikke får startet filen så starter du disse også; -Remote Procedure call -Windows Management Instrumentation -Event log -Remote Procedure Call Sorry for at det ble skrevet litt rart. Jeg vet ikke hva de norske ordene på enkelte av tingene er, i og med at jeg har engelsk windows. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Trykk på start, også kjør. Så skriver du inn "services.msc" og finner frem "Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ISC)". Høyreklikk på filen og trykk på instillinger eller noe lignende. Sett oppstart modusen på automatisk, og se om du får startet filen. Dette var akkuat det samme som jeg poster over,så du bør lese hva andre skriver. Dette med win brannvegg er bare og vente med dette kan komme av at du har virus-spyware på pcen. Du må følge norbat sin post og poste de logger det spørers om. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Beklager at jeg skriver det samme som deg og legger til litt mer info. Jeg føler meg som en ond, ond person. Endret 9. mars 2008 av Vorpal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå