petterpann Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vet? Har hatt ICE i 4 måneder nå, og har flyttet inn i en leilighet med vanlig ADSL. Siden ICE ikke er i nærheten av å levere den hastigheten de lover har jeg bestemt meg for å si det opp før avtalen er over. Enkelte dager er det umulig å koble seg på Internett, og når det faktisk funker er man så plaget med hastigheten at man har lyst å rive av seg håret. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I mitt tilfelle burde jeg ha sagt opp ICE før den lovbestemte angreretten var over. Sliter forferdelig med å komme meg på nett. Det samme går for Telenor sin løsning på dette. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er bare å sende de et brev der du ber de ordne opp innen 14 dager med både med tilkobling og hastighet og hvis ikke sier du opp avtalen. De kan ikke ta betalt for oppsigelse etter de 14 dagene da det er ICE som bryter avtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå