Gå til innhold

Spørsmål om SE W380i

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lenge gått med planer om å kjøpe en ny telefon. Etter amobils sniktitt på W380i ble jeg litt forelsket i telefonen. Jeg har aldri hatt en kamskjell-telefon selv, men synes disse er utrolig stilige. Så dette er noe som absolutt tiltaler meg. Men før jeg eventuelt kjøper den har jeg noen spørsmålet.

Først av alt lurer jeg på om noen har noen lenker til omfattende omtaler av denne telefonen. Har selv prøvd å søke på google, men finner bare korte omtaler som egentlig egner seg bedre som produktbeskrivelser. Om jeg skal kjøpe en telefon vil jeg gjøre litt forarbeid så jeg ikke blir skuffet når jeg får mobilen. En annen ting jeg lurer på er hvordan leveringsstatusen på denne mobilen er. Ser i prisguiden at den grå versjonen er utsolgt hos de fleste forhandlerne, mens den lille er inne hos flere av dem. Så hvordan er egentlig leveringsstatusen?

Har også lest at det kommer en svart versjon av mobilen. Vil denne komme til norske nettbutikker? Og et siste spørsmål. Er det noen av dere som har denne mobilen, isåfall hvordan er deres inntrykk av den sålangt?

Edit: Dersom noen har forslag til andre kamskjellstelefoner i denne klassen kan dere foreslå dem. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg ikke ønsker en mobil med alksens funksjoner og teknologi som 3G, Super-3G (HDSPA), GPS og alt mulig annet rart. Jeg skal kun ringe, sende sms og høre litt på musikk med telefonen. Har MP3-spiller, skal kjøpe kamera, og å surfe på mobilen klarer jeg meg uten.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SE W380i virker som er grei telefon, tynn til og være kamskjell-telefon.

Siden det er en Walkman kommer den med stereo headset, og et minnekort på 512 mb.

Har morsomme funksjoner som blant annet bevegelsesstyring som lar deg dempte lyden på et innkommende anrop eller sette alarmen på slumre uten å røre telefonen.

Telefonen er ikke noe "tekno-monster" men var vel ikke det du var ute etter heller. En god telefon i sin prisklasse.

Tastene er gode og trykke på, og telefonen virker solid nokk.

Funksjonene har du vel sett på i prisguiden etter hva jeg skjønte.

Innhold i pakken: Batteri, lader, USB-kabel, stereoheadset, 512 mb memory stick, PC-programvare Media Manager, PC-synkronisering, og brukerhåndbok.

Sett en sort versjon der ute men har ikke hørt noe om denne kommer til norge eller ikke.

I dag er det vel bare Electric Purple & Magnetic Grey som er i Norge

sony-ericsson-w380.thumbnail.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...