Drunk_Panda Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mekke kjapt sammen et forslag til hylle på TG her, noen innspill til hva som kunne vært annerledes? Plankene er 1 meter høye, og sponplata på toppen er 160 cm X 60 cm Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor skal dere ha kabinettene? Er så og si et must å ha kabinettet på en hylle, ettersom kabinettet tar faktisk 1/4 av plassen om det står på bordet. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 skal ha det på gulvet tror jeg, eller inne i hylla, da tenker jeg at det skal stå inntil veggen bak. Vi har begge flatskjerm så blir nok av plass Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 skal ha det på gulvet tror jeg, eller inne i hylla, da tenker jeg at det skal stå inntil veggen bak. Vi har begge flatskjerm så blir nok av plass Det blir antagligvis for korte ledninger hvis den skal være på gulvet. Du vet ikke hvor langt det er til hullet i platen, så ting som mus/tastatur etc har sannsynligvis ikke lange nok ledninger. Og kabinettet inntil veggen bak, pluss skjerm og tastatur? Blir en smule trangt Men det er jo ditt valg selvførgelig. På min hylle så har jeg kabinettet på hylla, får mye bedre plass Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 er mitt fjerde TG, og så langt har jeg ikke hatt noen problemer med kabler Jeg har et super tower som er 60 CM høyt, så blir problematisk å plassere det i hylla Anngående kabler så har jeg en musematte med 4x USB utganger, og den USB kabelen er relativt lang Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 har ikke hatt hylle de to årene jeg allerede har vært på TG (har det i år da ) og da har jeg hatt pcen på gulvet og det har vært 0 problem med ledninger, mulig bare det bare er jeg som har unormalt lange ledninger til alt, men tviler på det... så det skal nok gå bra Drunk_Panda ser bra ut eller thumbsup.gif Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg hadde kabinettet ved siden av skjærmen min i fjor. Det ble litt liten plass til tastaturet og musa, og musplass er noe jeg virkelig trenger. Jeg freaker helt ut om jeg heel tida dunker borti en kant når jeg sitter med musa. I år skal jeg ha kabinettet oppå hylla. Jeg bare håper den holder med tanke på at jeg brukte 12mm mdf-plater. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Spiller ingen rolle at platene er litt tynne, så lenge man har noe som støtter opp under. Hylla tåler PC-en, Olum. Jeg kan trygt ligge oppå den uten problemer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 I år, er det nye bordplater ser det ut som, og av de bildene jeg har sett fra hallen så langt er det ingen "hull" i platene som kabler kan trekkes igjennom, ikke foreløpig værtfall, så det kan by på problemer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I år, er det nye bordplater ser det ut som, og av de bildene jeg har sett fra hallen så langt er det ingen "hull" i platene som kabler kan trekkes igjennom, ikke foreløpig værtfall, så det kan by på problemer. Hull i bordplatene fikses. Håper vi... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 @Heilage: Flott å høre, er bare glad for at det er nye plater, ser meget pent ut værtfall. PCen min blir vel stående oppå bordplaten uansett, men er jo en del som plasserer pcene under, og da er det kjekt med disse "hullene" det var på de gamle bordplatene. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg mener å ha lest at det skal være hull i bordene til kabler, ja. (I år altså) Jeg skal bare ha med en laptop, og laderen har veldig lang ledning, så jeg får ingen problemer med det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå