Fear the Scare Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvor kan jeg finne et program der man kan stemme gitaren ved å bruke bare pc micken? Har hørt at flere kan gjøre det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vet ikke om det finnes til PC, men finnes til iPhone hvertfall Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 gjør det? jeg har ipod touch vis ikke det gjør en alvorlig forskjell.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 husker ikke hva programmet heter, men tror jeg leste en tråd om det på ipod1.no du kan jo sjekke der. Funker sikkert til ipod touch også. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 funker sikkert å spørre ipod, ja Lenke til kommentar
kissekiss Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ap. tuner kan du bruker til å stemme gitaren. her er addressen: http://www.aptuner.com/cgi-bin/aptuner/apmain.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå