Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Synspunkter på en Honda Accord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den utgaven er den eneste jeg har sett som etter 5-6 år hadde rusthull tvers gjennom siden.

Har en i familien som ikke har noe som helst rustproblemer så det må da variere kraftig..

Eller så hadde den andre bilen fått veldig dårlig vedlikehold. Såklart ruster en bil dersom det oppstår en skade i karosseriet, og man ikke gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Det er jo japanske arbeidshester. Liker seg på turtall og starter hver dag. Ingen tvil om at det er en driftsikker bil.

Er jo en bil som er grei å kjøre, men ikke 100 % tilpasset norske forhold. Men det spørs hvor i Norge du bor da :)

Lenke til kommentar

kjempebil det , spartan her hadde heller sett at du kjøpte en passat fra samme periode? ,men de både ruseter å detter fra hverandre å er hardplast som knirker FTW! inni

,men de både ruseter å detter fra hverandre å er hardplast som knirker FTW! inni

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar
En bil kjører ikke fra noe som helst før det sitter noen bak rattet. Og en bra bil blir elendig med en dårlig sjåfør.

For å illustrere:

Hvis du og jeg hadde møtt opp på våler, lånke, acr, rudskogen, whatever med hver vår bil. Jeg i en gammel, godt brukt, firkanta, tung, lite aerodynamisk volvo med hjuloppheng fra 70-tallet, motorteknologi fra 70-tallet osv. Du i primera, med nymotens fireventilsteknikk, avansert hjuloppheng, mindre vekt, bedre aerodynamikk osv.. Hvem ville kommet først i mål?

Honda Accord er bra, men de eldre modellene har nok en svakhet når det gjelder rust.

Forøvrig anbefaler jeg ingen VAG produkter foruten for museumsformål.

bra da er vi enige , men om japsebiler ruster mye eller lite har mye så si på eieren

Lenke til kommentar

Jeg så på en Honda Accord 97-modell, en Mitsubishi Galant, en For Mondeo og en VW Passat fra samme periode når jeg kjøpte min første familiebil i 1997. Jeg falt på galanten, og jeg synes følgelig at det var den beste bilen av de aktuelle. Nå vet jeg ikke prisnivået på en Honda Accord fra 96 er, og siden Mitsubishi Galant 8g(Bilen jeg har) ble introdusert først året etter, så kan det nok være den ligger noe over prisen du tenker på(?).

Gjør den ikke det råder jeg deg til å ta en kikk på den.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=920723&hl=

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...