Gå til innhold

Liten volt på v core, og lav temp ? :S!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe sitter faktisk innne ;) Mn tror det er noe gale me sensorn elle programmet jeg brugt til å måle med viser 40 grader i biosen ;) Nå skal jeg c om jeg får opp v coren ;)

Hehe fikk opp vcore til 1.35 v mn det hva alt :) Litt bedre ? :p ( Har ikke så mye peiling ) Mn noen som vett hvorfor det viser så liten temp?:(

Temp ?!

post-91081-1205025737_thumb.jpg

V-core 1.35v

post-91081-1205025414_thumb.jpg

Testa de programenne du ambefalte..men..:

post-91081-1205026355_thumb.jpg

Endret av marsvo666
Lenke til kommentar

e litt merkelig disse visningene dine synes eg. ser på bildet fra pc wizard 08.

kan du justere vifta te cpu-en. den gjekk da voldsomt fort rundt så lenge pc-en din står på "tomgang" (ikkje brukes til nåkke spes.) samtidig som chassie fan og power fan nesten ikkje går rundt i hele tatt. stemmer det då???

Lenke til kommentar
då trur eg nsten 100 % at sensoren inne i cpu muligens e defekt. siden bios viser 40, men hvorfor ikkje mer enn 1,35vcore????

Fikk ikke "låft" til å ta dn høyere, det gikk ikke ant mer i biosen :/. Jah tror åg att sensoren er gåen.. Nytt hovedkort på gang ?:p

Lenke til kommentar
e litt merkelig disse visningene dine synes eg. ser på bildet fra pc wizard 08.

kan du justere vifta te cpu-en. den gjekk da voldsomt fort rundt så lenge pc-en din står på "tomgang" (ikkje brukes til nåkke spes.) samtidig som chassie fan og power fan nesten ikkje går rundt i hele tatt. stemmer det då???

Nej de går som det suser, kan bare vere at de ikke samsvarer med programet.. mn synest su cpu vifta gikk fort :/ Merkeligt pleier å gå enda fortere... ( når jeg loader et spill så er det joh et helikopter so letter hehe ;P

Lenke til kommentar

høres definnitivt ut som et nytt hovedkort trengs ja hehe.

er du sikker på at det ikkje er vifta på skjermkortet som starter då. det er lissom den som pleier å gje lyd fra seg. mitt mellomklasse hovedkort kan eg justere opp til 1,7. ingen vits det då men da man overhodet ikkje bør overstige 1,55-1,6 på en 24/7 løsning (fast instilling) då korter man levetiden til cpu-en betraktlig

Lenke til kommentar

Hehe jah er alerede bestilt :)

Kan godt vere vifte til skjermkortet.. mn har viftestyring på min cpu vifte... så dn sto på fult hehe (2500rmp). Mn er greit at den går på fult siden jeg ikke vett temp, å da vil jeg vere på dn sikre siden slik at spu ikke går til h****e :p hehe Takk får hjelpen vertfall :) Nej vil ikke lengre opp en 1.35.. mn går ant å sette dn ned til 0.9 :/ Merkelige greie tror det vil bli bedre når det nye hovedkortet kommer :)

Endret av marsvo666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...