Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konfirmasjonsgave til dama?


Anbefalte innlegg

Hello.

 

 

Jeg har vært sammen med jenta mi i 9 mnd nå. Men vi skal begge konfirmere oss 25.mai, på grunn av dette får ikke jeg gått i hennes og omvendt. Men jeg bare lurte på hva jeg burde kjøpe til henne? Jeg driter ikke penger, men jeg føler jeg bør kjøpe noe til henne.

 

 

Kunne dere hjulpet meg litt? :)

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere har tatt en del bilder sammen og diverse, kan vel du mekke noe album eller noe lignende til henne? Smekk inn bilder, eventuelle brev, en morsom historie eller to fra ett sted dere var sammen osv. Slipp fantasien løs. Nå er jo ikke 9 måneder så veldig lenge, men man vet jo aldri om dere rakk en del allerede. Kan være veldig koselig for henne å få tror jeg. Ellers kan vel du også spandere spa, pedikyr og det andre dilldall kvinnfolk er glad i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ta å gi henne en minneverdig gave, sånn som han oppfor meg nevnte.

Skriv et nydelig dikt om hva du føler for henne, fiks noen bilder dær dere er sammen, f.eks kysser, holder hverandre i hånda etc.

 

Ta henne med ut på en date, kino og lignende.

 

Mvh. Havonzid

Lenke til kommentar
Jeg sa vel i første post at jeg skulle kjøpe gave til ho? Jeg lurte ikke på om jeg skulle, jeg ville bare ha forslag ;)

Siden ingen av forslagene så langt falt helt i smak, kan du alltids slå til med å kjøpe henne noe sexy undertøy eller en rævdildo. Hurra! :)

Lenke til kommentar

Kjøp et smykkeskrin som hun kan ha alle smykkene hun kommer til å få til konfirmasjonen i. Finnes mange søte smykkeskrin i tinn eller sølvplett som i hovedsak er "dåpspresanger", men som det går an å gravere inn navn og dato på. Vet at de har noen små som er hjerteformet bla. Det hadde vært koselig.

Lenke til kommentar
hei!

 

Takk for henvendelsen.

Vi har fotografering i studio fra kr 550,-

Da får dere fotografert ca 12 foto som leveres på et kontaktark.

Bildene kan også legges på nettsiden vår. www.trollbu.no

 

Kom gjerne innom i vårt studio om dere vil se eksempler på dette.

 

Dette fikk jeg som svar når jeg spurte.

Men jeg vil ikke ha 12 små bilde på et A4 ark? Jeg vil ha 2-3 A4 ark, men svart-hvitt og vanlige bilder av oss på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...