VisualStudio Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hello. Jeg har vært sammen med jenta mi i 9 mnd nå. Men vi skal begge konfirmere oss 25.mai, på grunn av dette får ikke jeg gått i hennes og omvendt. Men jeg bare lurte på hva jeg burde kjøpe til henne? Jeg driter ikke penger, men jeg føler jeg bør kjøpe noe til henne. Kunne dere hjulpet meg litt? takk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kan jo kjøpe ett lite smykke som du føler passer til henne. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Kjøpte smykke til jul. Blir litt kjedelig Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis dere har tatt en del bilder sammen og diverse, kan vel du mekke noe album eller noe lignende til henne? Smekk inn bilder, eventuelle brev, en morsom historie eller to fra ett sted dere var sammen osv. Slipp fantasien løs. Nå er jo ikke 9 måneder så veldig lenge, men man vet jo aldri om dere rakk en del allerede. Kan være veldig koselig for henne å få tror jeg. Ellers kan vel du også spandere spa, pedikyr og det andre dilldall kvinnfolk er glad i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ta å gi henne en minneverdig gave, sånn som han oppfor meg nevnte. Skriv et nydelig dikt om hva du føler for henne, fiks noen bilder dær dere er sammen, f.eks kysser, holder hverandre i hånda etc. Ta henne med ut på en date, kino og lignende. Mvh. Havonzid Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Til jul fikk hun smykke. Til bursdagen hennes lagde jeg album. Det er liksom brukt opp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så ikke kjøp gave, ser ikke poenget. Du driter ikke penger men du vil nok gjøre det etter selve konfirmasjonen, bli enige om å ikke gi gaver. Ev første pakken med p-piller. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg sa vel i første post at jeg skulle kjøpe gave til ho? Jeg lurte ikke på om jeg skulle, jeg ville bare ha forslag Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg sa vel i første post at jeg skulle kjøpe gave til ho? Jeg lurte ikke på om jeg skulle, jeg ville bare ha forslag Siden ingen av forslagene så langt falt helt i smak, kan du alltids slå til med å kjøpe henne noe sexy undertøy eller en rævdildo. Hurra! Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Hmm. Likte rævdildo forslaget ditt Egentlig det med undertøyet og. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ta opp en gitar, lag noen enkle strofer og syng for full hals til henne om hvor mye du elsker henne, når du får sette henne... de digger det! eller vist du har et bilde av henne og deg, kan du ramme det inn og skrive noen søte ord Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kjøp et smykkeskrin som hun kan ha alle smykkene hun kommer til å få til konfirmasjonen i. Finnes mange søte smykkeskrin i tinn eller sølvplett som i hovedsak er "dåpspresanger", men som det går an å gravere inn navn og dato på. Vet at de har noen små som er hjerteformet bla. Det hadde vært koselig. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Takker for innspill folkens Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Tenkte på å kanskje fotografere oss sammen? Gå til en fotograf og gi henne dette? Men hva er prisene for slikt, eller det er kanskje individuelt det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vet ikke hvor du holder til men regn med 200 og oppover, itillegg kommer ramme og sånt. Lag minst 2 kopier da, slik at du har en og hun også får en. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eller lag flere sider i albumet:Psånn at hun kan settei n felre bilder Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hei! Takk for henvendelsen. Vi har fotografering i studio fra kr 550,- Da får dere fotografert ca 12 foto som leveres på et kontaktark. Bildene kan også legges på nettsiden vår. www.trollbu.no Kom gjerne innom i vårt studio om dere vil se eksempler på dette. Dette fikk jeg som svar når jeg spurte. Men jeg vil ikke ha 12 små bilde på et A4 ark? Jeg vil ha 2-3 A4 ark, men svart-hvitt og vanlige bilder av oss på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå