morten_s Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ...Er det noen som har noe erfaring med den amp serien? Jeg har veldig lyst å satse på en XTI-1000 til Proson Stratego 212.. Men er samtidig veldig usikker. Har lest en del rundt om på diverse forum og det sies veldig mye positivt om den.. pluss at jeg får den veldig billig fra utlandet.. Så lurer jeg på om noen har tips til en billig og bra for-forsterker sammen med denne? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det går an å bruke lydkortet i pcen som forforsterker, men dette innebærer en viss risiko. Med risiko så mener jeg om pcen klikker eller om et dvd-program eller lignende begynner å tulle med volumet. Jeg hadde denne løsningen til mitt anlegg en god stund, og det fungerte bra for meg, måtte bare være litt obs på hva volumet sto på før jeg begynte å spille. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det går an å bruke lydkortet i pcen som forforsterker, men dette innebærer en viss risiko. Med risiko så mener jeg om pcen klikker eller om et dvd-program eller lignende begynner å tulle med volumet. Jeg hadde denne løsningen til mitt anlegg en god stund, og det fungerte bra for meg, måtte bare være litt obs på hva volumet sto på før jeg begynte å spille. Er faktisk akkurat den løsningen jeg har nå.. Har skaffet meg en Carver ZR1600 siden jeg laget denne posten. Den spiller særdeles godt, for å være sparsom med adjektiva... Endret 25. mars 2008 av morten_s Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ok, Carver er et anerkjent merke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå