Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen her som skal være med på årets supportercup? Viss du er med på en suporterklubb for et engelsk lag så kan du helt sikkert melde deg på via nettsidene til supporterklubben din! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg er interessert, men jeg er vel ikke noe særlig god. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 det er ikke bare gode som er med, bare man har tid og lyst kan man være med. skal selv spille for Blackburn å enda er jeg ikke no verdensstjerne eller supertalent Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har du forresten en side som forteller noe om supportercupen. Det har vel ikke stått noe på United.no eller forumene deres for meg ;\. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 sjekk ut www.supporterunionen.no er jo et sted å starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå