BlastyTrasty Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Spillet går ut på to kompiser som får skikkelige tøffe drakter og masker og skal bekjempe terrorismen. Man gjør oppdrag og får penger så man kan oppgradere våpen. Dette spillet her er stort. Jeg har spillt det.6 missions -- stort? Nei. Brukte 6 timar på det. Worst spent 400 kroner på lenge. Mye muligheter til forksjellige spesial moves. For eksempel man kan stå rygg til rygg og skyte i hver reting i slow motion. Man dør ikke så lenge en lever så den andre kan heale. På førehandsbestemte stader gjennom spelet. Ca 1 back to back skyting pr level - ikkje akkurat noko eg vil beskriva som "mykje moglegheiter til forskjellige spesial moves" ... Elles så må du hjelpe team-kameraten din opp ved å lage ei trapp av deg sjølv. Dette òg på førehandsbestemte stader igjennom bana. Mykje ubrukt potensiale som trekk valdsamt ned. Diskuter gjerne i denne tråden om forskjellige strategier folk bruker og tipse folk sm står fast.Særs nysgjerrig på korleis det går an å sette seg fast i eit spel som ikkje tilbyr meir enn ein veg og gå.Dette spillet her er bare så mye kulhets preg over. Folk som liker det kule spill elske dette og som liker å spille spill også.Kva?...Graffikken er ikke så værst heller synes jeg.Eg syns den er heller dårleg. Sjå f.eks på Gears of War, som kom for over eit år sidan.Jeg liker spesielt at man kan skyte mens man er i dekning.Gears igjen ...Masse slike ting er forbedret her siden tdligere spill i denne sjangeren.Nei.Army Of Two e absolutt et spill som er værdt å kjøpe.Nei igjen. Dette er mine meiningar om spelet, kontra dine (PhoenixHunter). For eksempel alle de mulighetene til å justere våpen. Sånn er det ikke i ... Call Of Duty 4.Eg speler CoD4 ein god del, og customizar våpen så det jomar etter. Og i CoD4 har er det ein lyd pr våpen. I AoT er det stort sett samme lyd på alle, dette er alt for dårleg i 2008. Eg anbefalar alle og spare sine surt opptjente kroner. AoT er ikkje verd meir enn 199,- frå tilbodshylla. Quote madness. Endret 13. mars 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikke drevet med det. Hmmm, skal endre tittelen nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Bare pga at i Gears kan man skyte mens man er i deknings så kan ingen andre spill ha det mener du? Endret 13. mars 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen andre som plages med online delen til army of two?Jeg kommer meg ikke inn i et game engang, står bare å søker der. Har nat type 2... joda det er det er det jeg og to kommpiser sliter også med det samme prob. Har ikke peil på hva vi skal gjøre ?? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 får ikke koblet til en kamerat sin, men han har nat3 =P Men for å koble til online tar det jo 10min før den finner noen. Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 lol, å jeg som kjøpte spillet kun for å få spillt litt online. 500 kr borte vekk for alltid. Jaja, fint cover å ha i ei hylle.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 lol, å jeg som kjøpte spillet kun for å få spillt litt online. 500 kr borte vekk for alltid. Jaja, fint cover å ha i ei hylle.. Det er da kult å spille split screen med en kompis i champaign mode da? Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 joda men det gikk utrolig fort , maks 5-6t Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 joda men det gikk utrolig fort , maks 5-6t Enig. Håper det kommer en toer som er mye lenger. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hmm jeg får fint spilt online, "coopa" med en random fyr nå i et par timer:) Jeg har kjøpt spillet på VG+, er vel ikke sånn at jeg bare spiller online med amerikanerene da? hørt det har vært det på visse andre spill. Endret 14. mars 2008 av lyon Lenke til kommentar
Walts Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hmm jeg får fint spilt online, "coopa" med en random fyr nå i et par timer:) Jeg har kjøpt spillet på VG+, er vel ikke sånn at jeg bare spiller online med amerikanerene da? hørt det har vært det på visse andre spill. jo det er slik, skulle bestille fra vg+ selv men så hadde en kamerat kjøpt pal og i manualen står det at sonen ikke fungere om hverandre. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan i helvete kommer jeg meg videre i treninga etter å ha drept han stålfyren...? Han du må gå bakom å drepe? Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) var noe funky første gangen jeg prøvde det også, tror du bare skal kjøre "regroup"-commanden eller noe slikt. Endret 8. mai 2008 av RadGravity Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja fikk det til....Spillet er litt morsomt, men det suger...Worst 600kr spent ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå