Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har kjøpt det jeg og, konge sammarbeidsspill! Men grafikken var ikke helt på topp synes nå jeg. Det er jo drit kult med Back to Back eller no sånt, haha Jaja, ikke akkurat topp spill, men flott tidsfordriv er det! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 CGI en med de draktene funket ganske bra da. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er demoen kommet ut på PSN yet? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Vet ikke jeg men det står noe om PSN på sia deres men jeg vet ikke om det er demoen eller noe annet Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ok. Vet ikke om en demo kommer, men håper da det=P Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det har ikke kommet noe info ang. noe demo foreløpig, men det betyr ikke at den ikke kommer, lov å håpe for de som ikke har skaffet seg Army of Two, men vil teste det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hmm... Skal nå gå inn i eit SSC (eller var det SCC) bygning. I allefall team sniper vi 2 dudes fra ei dør... Kor langt er eg da kommet? Kor masse er igjen av spelet? Det er like etter at vi har gått av den der togbana! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis du leser før i tråden så sa en her at det tok ca 7 timer så spillet er ikke så langt uansett. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hmm... Skal nå gå inn i eit SSC (eller var det SCC) bygning. I allefall team sniper vi 2 dudes fra ei dør... Kor langt er eg da kommet? Kor masse er igjen av spelet? Det er like etter at vi har gått av den der togbana! Da er du snart ferdig. Endret 10. mars 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fikk det idag, men har ingen å spille med(Nettet er litt f), så han AI fyren var ikke mye å skryte av, han hengte seg fast mange ganger. Men hva er forskjelden på versus og vanlig modus? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Vet ikke men jeg spiller bare Champaign Mode en -player og split screen. I split screen samarbeider du med to. Det gjorde jeg med en kompis og vi er ferdige nå^^ Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 artig og fint spill det der ja .. kunne vært litt bedre grafikk , sikte og nærkamp . for nær kamp er helt ubrukelig i dette spillet. Og spillet er en av de korteste jeg har spillt noen gang (tror jeg ). Spilte vel ikke stort mer enn 3-4 timer . Men i bunn og i grunn et underholdende spill når man har besøk !! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg ble også skuffet for at det var så kort. Men kanskje folka skulle bare kjapt lage ett spill for å se om det falt i smak hos folk. Så kanksje toern blir lenger. Endret 12. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 æsj skulle bestille det her i dag fra vgp, men så var det utsolgt =/ Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sånn da har jeg runna det.. Drit bra spill, et av de bedre som har kommet til PS3.. Men er det bare meg eller hinta dem til en 2'er på slutten ? :O Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Heter bare "Army Of Two". Ikke "THE". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Jeg skriver det slik fordi det er "tråden" vi snakker om. Endret 13. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
shaker Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg skriver det slik fordi det er "tråden" vi snakker om. Da burde det ha stått "The Army of Two Thread" Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ingen andre som plages med online delen til army of two? Jeg kommer meg ikke inn i et game engang, står bare å søker der. Har nat type 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå