Gå til innhold

The Army Of Two Thread


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har spillt det? Er det noen her som er blitt like forelska i de kule maskene de går med? Dette spillet her er sinnsykt fett altså. Det går ann å være to som spiller i Single Player. Spillet går ut på to kompiser som får skikkelige tøffe drakter og masker og skal bekjempe terrorismen. Man gjør oppdrag og får penger så man kan oppgradere våpen. Dette spillet her er stort. Jeg har spillt det. Mye muligheter til forksjellige spesial moves. For eksempel man kan stå rygg til rygg og skyte i hver reting i slow motion. Man dør ikke så lenge en lever så den andre kan heale. Diskuter gjerne i denne tråden om forskjellige strategier folk bruker og tipse folk sm står fast. Dette spillet her er bare så mye kulhets preg over. Folk som liker det kule spill elske dette og som liker å spille spill også. Dette er noe for folk som liker Lost Planet Extreme Condition - Crysis - Call Of Duty 4 osv. Graffikken er ikke så værst heller synes jeg. Jeg liker spesielt at man kan skyte mens man er i dekning. Masse slike ting er forbedret her siden tdligere spill i denne sjangeren. Army Of Two er absolutt et spill som er værdt å kjøpe. :thumbup:

post-148712-1205009701_thumb.jpg

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akurat som Crysis ble ett nytt type FPS spill er dette liksom en nyere version av Lost Planet Extreme Condition som er TPS - spill.

Nytt type FPS spill? Ingenting spesielt med Crysis bortsett fra stort antall polygons og bra fysikkmotor. Crysis kom med absolutt ingenting innovativt.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
For eksempel alle de mulighetene til å justere våpen. Sånn er det ikke i Quake 4 - Doom 3 - Call Of Duty 4. Selfølgelig også nanosuiten.

Det er jo ikke noe som skriker *NEW AGE OF FPS*. F.eks Counter Strike, går jo fint an å sette på en lyddemper på våpenet, der røk hele konseptet til Crysis.

 

Vennligst les tråden er du snill

At du setter ditt kjære Crysis høyere enn livet, er helt greit for meg. Men ikke kom med BS og få meg til å tro at Crysis har gjort noe for spillmarkedet som ingen andre har gjort før. Bedre grafikk vil komme og komme, å gjøre noe INNOVATIVT er det få som klarer, og Crysis er hvertfall ikke en av dem.

Lenke til kommentar
For eksempel alle de mulighetene til å justere våpen. Sånn er det ikke i Quake 4 - Doom 3 - Call Of Duty 4. Selfølgelig også nanosuiten.

 

Man kan justere våpen i CoD 4 jo. Men bare ikke in-game. Det du skrev om nanosuiten kan godt bli "Crysis har koreanere". Det går under absolutt det samme som ikke er noe revolusjonerende på noen måte. CoD 4 har perks som gjør at det blir en helt ny type FPS (F-E-I-L).

Lenke til kommentar
må man helst være to for å spille army of two, er det ikke underholdene å spille alene?

 

Har bevisst ungått å spille det solo, da jeg tror det trekker betraktelig ned en ellers genial spillopplevelse. Ser gjerne de slenger ut nye missions på PSn-Store(a là Folklore), vil ha mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...