Lazy gamer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 trenger ein ny Pc. ein som kan dra di fleste nye spill pc very high osv. vil bruke 15-20k den blir vel ein fremtids rettet pc, hovudsaklig til gaming og surfing på nett. komer nok ikke til og kjøpe den før i mai!! Harddisk: vil ha ein 500gb trur eg. Kabinett: har sett litt på dette, er det bra nok? DVD Brenner:har ikke peilig på sånt,er det vitsi og ha? Hovedkort:her er eg usikker,har ikke tengdt og OC,har litt lyst til og kjøre Sli så den må jo ha støtte for det. Prosessor:er 100% sikker for og gå for intel. er denne grei nok? Skjermkort: skal eg gå for 9*** serien eller 88** serien?,har lyst til og kjøre Sli. Ram:skal ha vista som OS (64bit) så vil ha 4 gig ddr2 ram. Headset:vil ha eit headset som er bra lyd i,må ha mic. Skjerm:vil ha ein 22",er det bra til spilling?,er denne bra nok? PSU:noen forslag? Musmatte:ein som er bra til gaming(har ein razor copperhead som mus) lyd kort:dette er vel greit nok. høytalere:skal ha disse, OS:skal ha vista 64bit,kva av versjonene bør eg gå for? håper eg få noen gode svar. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv. Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene. Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller. Hvis du ikke er skikkelig lazy da Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv.Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene. Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller. Hvis du ikke er skikkelig lazy da Helt enig , det vansklig og gi noen bra råd så langt frem i tid , men intel cpuen ville jeg nok valgt nå! og hatt den! 780 sli hk også,, skjermkorten får heller komme etter vært , en samsung 500gb hd, samsung dvdbrenner ( sata) en 600-700W psu av godt merke, og et kabinett så er vi i mål ! les reviews og finn noe som ser bra ut! så poster du en ny tråd når dette blir aktuelt og kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå