Gå til innhold

Gamer pc:15-20k,trenger hjelp tol og finne deler!

Anbefalte innlegg

trenger ein ny Pc.

ein som kan dra di fleste nye spill pc very high osv. vil bruke 15-20k

den blir vel ein fremtids rettet pc, hovudsaklig til gaming og surfing på nett. komer nok ikke til og kjøpe den før i mai!!

Harddisk: vil ha ein 500gb trur eg.

Kabinett: har sett litt på dette, er det bra nok?

DVD Brenner:har ikke peilig på sånt,er det vitsi og ha?

Hovedkort:her er eg usikker,har ikke tengdt og OC,har litt lyst til og kjøre Sli så den må jo ha støtte for det.

Prosessor:er 100% sikker for og gå for intel. er denne grei nok?

Skjermkort: skal eg gå for 9*** serien eller 88** serien?,har lyst til og kjøre Sli.

Ram:skal ha vista som OS (64bit) så vil ha 4 gig ddr2 ram.

Headset:vil ha eit headset som er bra lyd i,må ha mic.

Skjerm:vil ha ein 22",er det bra til spilling?,er denne bra nok?

PSU:noen forslag?

Musmatte:ein som er bra til gaming(har ein razor copperhead som mus)

lyd kort:dette er vel greit nok.

høytalere:skal ha disse,

OS:skal ha vista 64bit,kva av versjonene bør eg gå for?

håper eg få noen gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv.

Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene.

Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller.

Hvis du ikke er skikkelig lazy da ;)

Lenke til kommentar
Alltid like håpløst å gi råd når kjøpet er 2-3 mnd unna. Nye varer kommer, prisene synker osv.

Bruk tiden fremover til å oppdatere deg på nyheter, les omtaler og tester og følg med på prisene.

Når tiden er inne vil du selvsagt få hjelp. Men er du interessert og nysgjerrig nok til å "lære litt mer" om data, så er det ikke sikkert du trenger noe hjelp i mai heller.

Hvis du ikke er skikkelig lazy da ;)

Helt enig , det vansklig og gi noen bra råd så langt frem i tid , men intel cpuen ville jeg nok valgt nå! og hatt den! 780 sli hk også,,

skjermkorten får heller komme etter vært ,

en samsung 500gb hd, samsung dvdbrenner ( sata) en 600-700W psu av godt merke, og et kabinett så er vi i mål !

les reviews og finn noe som ser bra ut! så poster du en ny tråd når dette blir aktuelt og kjøpe! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...