Gå til innhold

BK- første i nytt studio :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville droppa ramma? Det er ett livlig bilde, og ramma stenger det inn.

Lyset er greit, men det er jo ikke spesielt interessant. Veldig flatt, og ikke noe hårlys. Ingen kontakt med modellen osv.

Takk. Cruel.. Enig i det du sier. Lysoppsettet må helt klart forbedres (har 4 x 500 w blitzer disponibelt). rammer bruker jeg normalt ikke og kan sikkert med fordel droppes her

Lenke til kommentar
Bruker stortsett bare en stk lyskilde forfra på modell. Tror du også kunne klart deg med det her, en softbox relativt rett på gir jo ganske flatt lys alà dette. Evt. skape litt spenning og ta den litt til siden.

Så kan du bruke den andre boxen fra siden eller bakfra ^^

Har bare to litt for små softbokser, disse er brukt på høyre/venstre side, to lyskilder på bakgrunn. En stor octoboks er under bestilling, denne vil nok fordele lyset over en større flate og gi mere rom for eksperimentering med resten..

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Øyekontakten mangler, noe som får bildet til å minne meg litt om reklamebilder for ginseng eller vitamin B12. Som et sådann er det slettes ikke verst. Det minner faktisk litt om de bildene jeg omgir meg med til daglig. Teknisk gir jeg de altså et godkjentstempel, men som portrett mangler som nevnt øyenkontakt.

Lenke til kommentar
Øyekontakten mangler, noe som får bildet til å minne meg litt om reklamebilder for ginseng eller vitamin B12. Som et sådann er det slettes ikke verst. Det minner faktisk litt om de bildene jeg omgir meg med til daglig. Teknisk gir jeg de altså et godkjentstempel, men som portrett mangler som nevnt øyenkontakt.

He, he, ja blir "litt for mye Møllers tran" aktig

Studioet ditt var ihvertfall veldig flott! :wee:

Takk for det, er ikke bare mitt, deles med 3 andre.

Ellers mangler øyekontakten som Pirja sier - dessverre

3 kompiser? Hvor ligger studioet?

I Sandnes (70 kvm stort):-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...