cruelphotography Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Litt halveis konsepsuelt ifra min side nå.. Leker litt med å tøye det dynamiske omfanget i bildene mine for tiden, og synes dette ga en litt fin sølvaktig effekt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Bump ? =) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 sku ha likt å sett bildet med større oppløsning og mindre luft rundt modellen Lenke til kommentar
si Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Null peil på lyssetting og sånt, men må si at det stoffet var dritfint, og sølvskimmereffekten påfallende. Hva om hun ikke hadde hatt den stroppen der? Ser litt ut som en sports-bh, og det bryter kanskje magien litt. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dritkult. Stroppen er vel stort sett det eneste. Utenom den ser bildet veldig proft ut, både teknisk og ellers. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes det er litt lite til å vurdere skikkelig. Jeg ser rett og slett ikke den effekten skikkelig slik det er nå. Jeg tror likevel jeg kan skrive at dette er flott håndtverk, og et nydelig objekt. Det er eksotisk og vakkert, og det er det jeg har på hjertet. Tiden strekker dessverre ikke til, og jeg har brukt litt for lang tid til å vurdere hva jeg skal skrive. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Kommer større versjon til vurdering, og litt bedre svar senere idag =) Da jeg er ferdig på jobb osv =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Større versjon av forrige, og enda en av samme jente. Er nok enig i stroppen, men blir nok litt for mye å klone til at det ikke kommer til å merkes på bilde. Burde nok tatt av toppen, men hadde ikkje mulighet til det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå ser jeg effekten bedre, og jeg liker fortsatt bildet. Du har jo taket på håndverket i studio etter hvert. Jeg liker det altså. Det andre bildet er også ok, men jeg ser ikke helt poenget med bildets utførelse. Jeg skjønner ikke helt de strekene. Bildet er for streit til at de har et poeng. Ellers synes jeg utsnittet er litt feil, men det er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg synes bakgrunnen blir for grå for min smak. I tillegg ser du streken på duken (der du går fra vegg til gulv), noe øynene mine hang seg totalt opp i. Men ett bra bilde! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hvilken strek? Jeg ser ingen? Har forresten ikke duk, men hvitt gulv og hvitt tak ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå