Gå til innhold

trenger litt hjelp

B4d_K4rm4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batterivann og frostvæske (ca. 10%) fungerer ypperlig hos meg. Personlig ville jeg brukt batterivann om jeg var deg. Da er du helt sikker på at vannet er reint. Dessuten koster det ikke mer enn en tier på nærmeste bensinstasjon.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to liter med batterivann. Mannen sa at det er det samme som destilert, så ..? på flasken står det "avionisert vann til batterier og dampstrykejern"... er ikke det det samme? Kanskje det var derfor Glowmotion'n min ble grønn under vanlig lys og ikke rød..?

BTW: Avionisert = avmineralisert

Lenke til kommentar

Kjøpte baterivann og frostveske, funker enda :) har akuratt satt opp pc'n med vannkjølinga nå..ligger på ca 30grader(xp2000@2200 via fsb) Får ikke klokka så veldig mye pga sugen ram. Og låst mp. Eneste problemet er vel at pumpa bråker en gang i blandt?? virker som d kommer luft inn i den, men den er som regel lydløs. Har ikke hørt den på ca 1time nå.. Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

tempen ligger nærmere 40 grader nå, etter noen timer med oppvarming. Prøve å få litt mer airflow i kassa, har bare en enermax(på det laveste) som blåser ut bak. Og seff 120mm på radiatoren, men den får nok ikke så mye luft inn i system(d meste stopper på radiatoren).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...