værdama Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg er på utkikk etter ett nytt spill. Glad i FPS,RPG,3person view spill, osv. noen som har noe og anbefalle? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mass Effect og Lost Odyssey De to beste RPGene på 360 ved siden av Oblivion. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ville også gitt Two Worlds en sjanse. Er ikke like bra som Oblivion, men likevel et meget artig spill. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ville også gitt Two Worlds en sjanse. Er ikke like bra som Oblivion, men likevel et meget artig spill. prøvde demoen og det var et mareritt. dårlisgte demoen jeg har prøvd. mye mulig helversjonen er bedre. hvilke spill har du fra før da? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Helversjonen er definitivt bedre. Hadde samme oppfatningen som deg til å begynne med, men spillet tar seg definitivt oppover etter hvert. Av rpg's til 360 har jeg kun Oblivion og Mass Effect. Er normalt sett ikke så stor fan av jrpg's, men må vel få sjekket ut Lost Odyssey etter å ha lest omtalen fra gamer. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis du liker FPS bør du absolutt teste ut Call Of Duty 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lost Odyssey! beste rpg spillet eg har spilt! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Helversjonen er definitivt bedre. Hadde samme oppfatningen som deg til å begynne med, men spillet tar seg definitivt oppover etter hvert. Av rpg's til 360 har jeg kun Oblivion og Mass Effect. Er normalt sett ikke så stor fan av jrpg's, men må vel få sjekket ut Lost Odyssey etter å ha lest omtalen fra gamer. de ter sikkert mye bedre, demoen hadde veldig mye problemer. skal fiske det opp vis jeg finner det billig. hadde vært greit om trådstarter forteller hvilke spill han/hun har fra før. Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Skal være enig i Lost Odyssey og Mass Effect, to veldig gode Rollespill til 360en. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Assassin's Creed Gears of War Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Halo 3, Cod4, GeOW og Mass Effect. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Saint's Row, Crackdown, Gears of War, Halo 3, Mass Effect, Lost Odyssey, Assassin's Creed og Call og Duty 4. Birger Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Army of two Helt klart noe av det beste third person shooter spill jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
analrytter Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gears of war er definitivt eit must 3rd shooter til Xbox 360! Går ann å spille gjennom heile spillet me ein kompis også Call of duty 4 er eit av dei beste FPS spilla på 360 så langt! Online delen roxxz! Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Call Of Duty 4 og Bioshock er så absolutt å anbefale;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå