Gå til innhold

GameCube; kun for spilling?


tadcomp

Anbefalte innlegg

Modified Panasonic Q System  GC  $479.99

 

GameCube with DVD capabilities. Modified to allow playback of games and DVDs from any region. European (PAL) games have not been tested.

 

Manufactured by: Panasonic/Nintendo

 

*Sikle* *sikle*

Med dagens kronekurs vil det der bety at den koster 3397,37 kroner. Egentlig ikke så verst for en sånn maskin! Selv om PAL ikke har blitt testet, kan det jo hende at det funker lell!

 

PS: Panasonic har gjort avtaler med de to kongene; nemlig Nintendo og Toyota!

 

Om pal ikke funker gjør jo ikke det noe. Spill importerte spill til halvpris eller kjøp en freeloader som gjør at du kan spille pal på ntsc maskin og omvendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chips og sånt... Men den Freeloader; leste at det kun funker slik at hvis du har PAL systems GC, kan du da spille NTSC-spill. Ikke omvendt, at du har en NTSC-maskin... Er det sant?

 

Bare lurer...Hva er "og sånt"? :p

Freeloader gjør at du kan spille spill fra alle lang på alle typer gc konsoller. Så har ikke noe å si om det er en pal eller ntsc.

 

Har selv kjøpt meg freeloader og synes dette er helt genialt. Sparer masse penger på spill, får de mye tidligere og jeg slipper å chipe maskinen :wink:

Lenke til kommentar

hmm, merkelig at ingen har nevnt dette i denne tråden:

 

i de fleste annonser for GC står det at det vil være mulighet for VIDEOREDIGERING på den... først måtte jeg blunke litt, så måtte jeg se en gang til, og når det FORTSATT stod der så var det bare en ting å gjøre: brøle av latter...:lol: asså, ikke kan den brenne ut, ikke har den noe som ligner på et kurrant format (tror i det hele tatt nintendo vegra seg ille for å gå over til runde plastdingser) og den har da vel heller ikke noe spesielt egna kontrollmuligheter til dette?

 

takk for svar...

Lenke til kommentar

Har ikke sett de annonsene, men det kan jo hende det kommer etter en stund...

Men dvd-platene var det helt klart at de skulle gå over til...

Grunnen at de er så spesielle er jo at det skal være vanskelig å kopiere.

Grunnen til at de er små er at det blir mindre loading tid og mindre kostnader...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...