hullfc92 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Kjøpte meg UT3 for noen dager siden og ble veldig fornøyd med 1.person skytespillet. Helt til UT3 plutselig ble 3. person, og begynte å lagge kraftig. Det begynte å lagge kraftig med engang det ble 3.person. Det er ikke noe feil med internettet siden COD4 og FIFA 08 fungerer utmerket online. Jeg har ps3 40gb, og bruker hdmi kabel til en 19" LG TV. Har noen forslag til hvordan jeg kan få det tilbake til 1.person og minske laggen? Endret 8. mars 2008 av hullfc92 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 3 person i UT3 skjer vel kun med mods. Så prøv å fjern modden igjen Lenke til kommentar
hullfc92 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 3 person i UT3 skjer vel kun med mods. Så prøv å fjern modden igjen Jeg har ikke lasta ned noe mods eller ligenende, men i tilfelle hvordan fjerner jeg den? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har ikke spillet forann meg nu, men det står helt sikkert i manualen. Evt. er det noen gode mods og relaterte tutorials her: http://www.ut3mod.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå