fudun Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei, kan man boote fra raid oppsett via pci-kort? Regner vel med det, men er det noen tilfeller der det ikke funker? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 bump (maser) Lenke til kommentar
sof Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 tipper det går om du setter bios valget til scsi om du har det valget... bare tipper, though Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Funker det ja. Jeg kjører det på den måten. Har satt BIOS til å boote fra SCSI, og har 2x18GB i RAID0 på en AMI MegaRAID 3c kontroller. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 glemte å si ide raid, men det burde vel være det samme? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg tror at hvis du setter BIOS til SCSI, så leter den på PCI portene etter noe bootbart...samma om det er IDE eller SCSI....tror jeg da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå