Gå til innhold

army of two, feil med spillet?


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

hei, jeg har nå spillt gjennom army of two et par omganger og etterhvert som jeg kommer ut i spillet så begynner rios og snakke med en han kaller eight? problemet er at teksten blir bare helt random med bokstaver og tall. samme med lyden, den er borte...

 

er det slik med dere andre også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har nå spillt gjennom army of two et par omganger og etterhvert som jeg kommer ut i spillet så begynner rios og snakke med en han kaller eight? problemet er at teksten blir bare helt random med bokstaver og tall. samme med lyden, den er borte...

 

er det slik med dere andre også?

 

Er nok sånn det skal være. Du kan se hva han skriver, om du kan det "språket".

 

Er vel en form for "l33t-speak".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kjipt da, hvorfor kan de ikke gi ut et spill og samtidig gi det ordentlig teksting istedet for det ubruklige l33t tekstinga. i det minste la oss høre hva de sier.... jaja, får satse på at det blir noe mer oppklaring i toeren da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

problemet er at dette har dukket opp begge gangene jeg har gått gjennom spillet, på easy og profesinal.. er jævlig kjipt å svi av s mange kr på spill som er bugga til de grader når det kommer ut.

Lenke til kommentar
problemet er at dette har dukket opp begge gangene jeg har gått gjennom spillet, på easy og profesinal.. er jævlig kjipt å svi av s mange kr på spill som er bugga til de grader når det kommer ut.

Kan du engelsk? Får du med deg at Rios er mildt sagt litt skeptisk til hva som foregår? Og at han tar kontakt med en "spesiell venn" for å vinne ut av det? Spill igjennom spillet og følg med på dialogen. Det ER meningen at teksten skal være en blanding av tall og bokstaver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

joa, kan engelsk osv... men jeg er ikke en jævla kryptolog fra nsa, så de kunne godt spart seg den delen. hvertfall latt oss høre hva han/de sier når man spiller som rios. har fått med meg at han/de blir kalt level eight, men teksten går for fort for meg som ikke akuratt driver og bruker l33t språket mer enn maks 1 gang i året....

Lenke til kommentar

Section eight(ikke level eight) som rios snakker med skriver "nørdespråk" eller l33tspeak som mange kaller det som feks l33t betyr "Elite" og det er ikke så jævlig farlig att du ikke klarer og lese det siden han alltid sier: He says that.....osv rios forklarer alltid hva section eight forteller for noe.

 

Det er ikke meningen att du skal lese hva det står, meningen er att du IKKE skal forstå den kjappe teksten og derfor få en liten "åja" når partneren forteller deg han sier ditt og datt.

 

Og stor latter att du henger på ett forum som heter Gamer og trodde det var en bug.

Endret av Scary_Kiddo
Lenke til kommentar

Jeg så ikke på det at det var leetspeek i spillet som en så stor sak. Som han over meg sier, så får man jo forklart hva som blir sagt. Jeg er blitt relativt vant over årene til å lese leetspeek, men jeg rakk ikke lese det s3kShUn8 (section eight) sier, og det er vel neppe meningen at man skal det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Section eight(ikke level eight) som rios snakker med skriver "nørdespråk" eller l33tspeak som mange kaller det som feks l33t betyr "Elite" og det er ikke så jævlig farlig att du ikke klarer og lese det siden han alltid sier: He says that.....osv rios forklarer alltid hva section eight forteller for noe.

 

Det er ikke meningen att du skal lese hva det står, meningen er att du IKKE skal forstå den kjappe teksten og derfor få en liten "åja" når partneren forteller deg han sier ditt og datt.

 

Og stor latter att du henger på ett forum som heter Gamer og trodde det var en bug.

 

fint du fikk en god latter da :) med tanke på hvem som har gitt ut spillet så er det ikke så enkelt å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...