oathunder Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Får denne beskjeden når jeg prøver å installere NAV, "There was a problem trying to register with Live Update. Live Update will not be available for this product." Det er en gammel AMDk6II 350MHz Asus P5A (noe lignende ihvertfall)HK 256MB ram WINXP-pro m/SP1 Isdn Har nettopp hatt en clean install Er kun OS, Office, og Nero som er installert..har testa cd-en på en annen maskin der er det ingen probl.. Noen som har et forslag på hva som kan være f***a up??? Lenke til kommentar
pseudofilosofen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hadde samme problem i går (sic), etter ren reinstall av Windows. Tre mulige løsninger: 1. Din subscription har gått ut. 2. Dette skjer noen ganger; løsning finnes i å laste ned to filer som kjøres via symantec; du starter her: http://www.symantec.com/techsupp/subscribe/ og velger svar i veiviseren. 3. Avinstaller Norton, kjøp ny versjon, og installer denne. Hos meg var det en kombinasjon av en og to. Jeg kjøpte den nyeste versjonen som uppgrade, med et års subscription (39 $). Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå