Xcrtry Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Heisann Har et problem med at noen taster ikke funker på tastaturet. Altså medie tastene. De som skifter sang, sitter på pause, stopper sangen osv. Det blir registrert at jeg trykke på de. Har trådløst tastatur, så jeg ser på mottakeren at når jeg trykker på tastene så blinker det. Så er det noen som veit hva jeg kan gjøre får å få de til å funke? Takker for svar Endret 8. mars 2008 av Drunka Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvis du bruker Winamp må du kanskje sette det opp selv. Du går her : Options -> Preferences -> Global HotKeys - så sletter du alle som er der, og legger inn nye. Hvis denne beskjeden kommer opp "Hotkey registration failed! Could not register the following hotkeys : Playback : play" så ignorer den, det er fordi Play/pause som regle går på samme knapp. Den vil funke, men du må starte første sang ved å dobbelklikke på den, etterpå virker den som den skal. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikke winamp, men skal laste det ned å pøve Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå