Romis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei! Hadde ingen aning hvor jeg skulle poste dette, i og med at det ikke er ett eget forum til Web Design. Vel, jeg har ett lite problem. Jeg har laget ett prøve bilde og addet link til buttons. Det virker når jeg åpner prøve bilde i Firefox dokument ( og andre nettlesere ), men når jeg sender Firefox dokumentet til en venn får han ikke opp bildene, han får kun opp navnet på bildet. I blåe rammer. Hva kan jeg gjøre for att andre skal kunne se de? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 i og med at det ikke er ett eget forum til Web Design. Web-design, HTML og CSS Hva kan jeg gjøre for att andre skal kunne se de?Eg reknar med du må sende bileta ogso, ikkje berre HTML-dokumentet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Nå føler jeg meg veldig flau.. Nei jeg sendte ikke bildene og. Skal jeg sende bildene og så HTML dokumentet? Spiller det noen rolle hvor bildene er på datamaskinen hans da? Takker for hjelp forresten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Same kva rekkjefølgje du sender det i, berre du sender begge, og ja, det speler ei rolle kvar på maskina hans dei ligg, ettersom HTML-dokumentet linker til filbaner. Det kan vere mottakaren må endre på HTML-dokumentet, om det ikkje fungerer å leggje biletmappa og HTML-dokumentet i same mappe. Er ingen ekspert på området, so noko meir hjelp kan eg ikkje gje. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Så hva skal jeg gjøre for att folk kan se det på nettet? Til f.eks en webside. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du må laste det opp på eit webhotell. Har ikkje mykje greie på dette, spør i Nett-tenester eller webdesignforumet. Lenke til kommentar
jansaeth Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Her er eit eksemple på kva informasjon du kan finne om produksjon av websider og lenking. http://www.egweb.no/webkurs/index.htm#lenking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå