Perazzi Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Se link: http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=7682 Er disse skoene verdt 1000 spenn? Noen som har synspunkter/erfaringer med disse Lacoste skoene? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Sikkert bra kvalitet, og hvis du liker dem er det jo det som teller. I mine øyne er ikke de verdt pengene.(om de så hadde kostet halvparten) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Viss du vil ha samme sko som "alle" andre, og med elendig kvalitet så burdte du slå til Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Viss du vil ha samme sko som "alle" andre, og med elendig kvalitet så burdte du slå til Har lacoste sko dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ja, er de skoene vi får mest klager på, noe som førte til at vi sluttet å ta inn annet enn tøysko fra Lacoste. Endret 9. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ja, er de skoene vi får mest klager på, noe som førte til at vi sluttet å ta inn annet enn tøysko fra Lacoste. å, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Men nå er mine konklusjoner kun basert på andres erfaringer og statistikk, og ikke egne erfaringer. Har fortsatt ikke eid mer enn et par tøysko fra Lacoste og de var helt kurrante. Man får som vanlig hva man betaler for. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Lacoste har veldig dårlig kvalitet, skinnet blir slitt veldig fort i forhold til andre merker. Men selve designet på skoene var jo ganske pent da Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hadde lignende sko, de er vel grei nok de. Akkurat de skoene har litt dårlig kvalitet ja, men å si at lacoste har generelt ''veldig dårlig kvalitet'' er bare tull. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ble litt feil av meg ja, men de fleste skinnsko som disse fjortisene bruker er av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Ræva kvalitet på sånne Lacoste skinn sko ja, umulig å sparke fotball med den i skolegården. Sålen revner opp og skinnet blitt slitt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Er da ærlig talt ikke så rart skoene dine bli ødelagt viss du spiller fotball med dem?... Endret 10. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Nå er vel ikke disse skoene laget for fotball? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har lacoste swerve mesh. De ble veldig fort stygge, i tillegg er de forferdelig å gå i. Men vet ikke hvordan de skoene du ser på er, men mitt inntrykk av lacoste er dårlig kvalitet i forhold til prisen. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Når du snakker om prisen; Lacoste er jo et merke! De tar vel så mye som mulig for skoa fordi de selger. Og utenom å sparke fotball, så er kvaliteten fortsatt ræva. Får samme følelse som han som skriver over meg har. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Konklusjon: Lacoste er mainstream, dårlig kvalitet og du får lite for pengene. Gå for noe annet, du Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Takker for svar Alltid greit å høre andres synspunkter før man bestemmer seg, tror nok jeg går for noe annet i stedet. Noen som har tips til noen kule sneakers av bra kvalitet? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Lanvin har flere modeller du burdte kikke på ihvertfall. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Om du er bilentusiast og kjenner til motorsport/racing merket Sparco så burde du gå for en sivilmodell av Sparco! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå