Gå til innhold

trøbbel med ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste eksterne hardisker trenger ikke driverfilene som er lagret inni der, men hva slags harddisk har du? Kan jo hjelpe å sjekke hjemmesiden til firmaet. Får du ikke kontakt med den eksterne hardisken i det hele tatt? Bruker den usb eller fw?

Lenke til kommentar

Den er kobla til med USB. Produsenten er Lacie. Har vært inne på siden deres uten å finne noe. Det eneste som skjer når jeg kobler den til er at det kommer opp et ikon som det står Safely Remove Hardware når jeg peker på. Det kommer ikke noe ikon opp på "min datamaskin".

Lenke til kommentar

Da anbefaler jeg deg og prøve den hos en eller flere venner og sjekke om den funker der, kan hende at USB modulen din er ødelagt eller noe. Hvis den ikke funker hos vennene dine eller på andre datamaskiner kontakt LaCie eller gå til butikken du kjøpte den i og forklar dem problemet. Lykke til :D.

Lenke til kommentar

på esken står det 250GB USB 2.0 hard drive, det er vel modellen. USB inngangen på PC-en virker som den skal siden jeg bruker andre ting på den. Så kan nok ikke være det. Jeg har lytta på harddisken når jeg skrur den på, og det virker som den prøver å starte, men så dør den bare ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...