oslogutt2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har en ekstern harddisk. Skulle for en stund siden rydde opp i den og tror derfor jeg kom i skade for å slette driverfilene. Er det noen mulighet å installere de på nytt eller må jeg bare kjøpe meg en ny harddisk? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 De fleste eksterne hardisker trenger ikke driverfilene som er lagret inni der, men hva slags harddisk har du? Kan jo hjelpe å sjekke hjemmesiden til firmaet. Får du ikke kontakt med den eksterne hardisken i det hele tatt? Bruker den usb eller fw? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) En "forkortelse" av ordet FireWire, en standard for overføring av data, på samme linje som USB m.f. Hva skjer når du kobler disken til maskinen? (Ingen ting?) Endret 8. mars 2008 av fargoth Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Den er kobla til med USB. Produsenten er Lacie. Har vært inne på siden deres uten å finne noe. Det eneste som skjer når jeg kobler den til er at det kommer opp et ikon som det står Safely Remove Hardware når jeg peker på. Det kommer ikke noe ikon opp på "min datamaskin". Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Da anbefaler jeg deg og prøve den hos en eller flere venner og sjekke om den funker der, kan hende at USB modulen din er ødelagt eller noe. Hvis den ikke funker hos vennene dine eller på andre datamaskiner kontakt LaCie eller gå til butikken du kjøpte den i og forklar dem problemet. Lykke til . Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hvilken modell har du fra LaCie? Her er driverne til LaCie F.A Porche. http://www.lacie.com/no/support/support_ma...st.htm?id=10106 Kan sikkert finne driverne til din harddisk også om du oppgir modell . Endret 8. mars 2008 av Panny60 Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 på esken står det 250GB USB 2.0 hard drive, det er vel modellen. USB inngangen på PC-en virker som den skal siden jeg bruker andre ting på den. Så kan nok ikke være det. Jeg har lytta på harddisken når jeg skrur den på, og det virker som den prøver å starte, men så dør den bare ut. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Finner du den på diskbehandling/disk management i administrative verktøy/tools? Lenke til kommentar
oslogutt2 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 jeg har vært å sjekka, og jeg finner den ikke der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå