Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

aprilis rs50 som går sakte i oppoverbakke. hjelp!

Anbefalte innlegg

hei jeg har en aprilia rs50 2002mod den går sykt sakte i oppoverbakke og bortover 15kmt oppover og 40kmt bortover. jeg har boret ut en del av plomba og det hjalp litt men ikke mye. Den har aldri vert trimmet. er det noen som har hatt samme probleme eller vet hvorfor den går sakte. HJELP!!! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta ut hele plomberingen i eksosanlegget ditt. Og du må huske å skifte dyse på sykkelen, ellers får den ikke nok bensin og dør mest sannsynlig bare ved kjøring.

Et tips: Ikke borr ut plomba. Ta heller en dremel for å kutte opp festene på plomba, så tar du bare å plukker ut plomba etterpå. :)

Lenke til kommentar

varme skjært ? hva er det? jeg har nesten ikke kjørt noe etter at jeg boret ut plomba. Men det ryker helt sykt etter jeg har kjørt en stund.

varme skjært ? hva er det? jeg har nesten ikke kjørt noe etter at jeg boret ut plomba. Men det ryker helt sykt etter jeg har kjørt en stund.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei, jeg skal hjelpe en kompis å ta ut plomben i hans RS50, husker ikke årsmodel, med det er en av den gamle typen;) lurte på om dere kunne hjelpe meg med hva slags dyse? og hvordan man tar ut plomben og hvor den ligger? er det som på tzr at man kan dele potta og kutte av plomben? eller må man skjære opp ptta og sveise den sammen igjen etterpå? og til slutt er det no mer en dyse og blombe man kan gjøre, uten å måtte kjøpe noe exstra trimming?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...