Scotty Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hei. For et par dager siden byttet jeg ut CM Stacker (mk1) med et Antec P182, og har nå merket mye høyere temperaturer på diverse komponenter. Kjøpte Antec P182 fordi dette ble anbefalt av hardware.no og det er et støydempende kabinett. Foreløpig har jeg ikke særlig positiv erfaring med temperaturen, eller lyden forøvrig. (romtemperatur 20,3 °C) Ved alle vifter på fullt(veldig bråkete), og pcen står idle, så ser det slik ut: Denne løsningen bråker rimelig mye. Orker ikke ha det så høyt til vanlig, så da slår jeg ned viftene til et akseptabelt lydnivå. Og når jeg spiller, så blir temperaturene som følger: Vifteordningen i kabinet tet er som følger: Annet bilde jeg fant på diskusjon, har samme kjølerløsning: Er 3stk stock vifter og 1stk Mist vifte(foran) CPU vifta er en ny Zalman CNPS9500AM2 Så er det noen som har noen tips til åssen jeg kan få ned temperaturen her? Er forøvrig HK, CPU og litt GPU det er snakk om. Hardware på pcen er: AMD Athlon X2 4200+ Asus N7900GTX Asus M2N32SLI Deluxe Takk. Endret 8. mars 2008 av Scotty Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hm .det var merkeli..hvilke temperaturer får du med sidedøra av. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Det blir omtrent de samme temperaturene. Lenke til kommentar
el-corazon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 tipper du har feil målinger.er cpu kjøleren varm og ta på når den idler Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du burde lese tråden til Antec i dette forumet, har selv P182. Burde kjøpe deg en ekstra vifte, og modifisere front panelet, da skal du se ting blir bedre Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Når vi først er igang med å gjenopplive eldgamle tråder... Istedet for å modde kan du handle en Scythe Kama Bay, med 120mm 800rpm vifte, dette hjelper kraftig. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Du burde lese tråden til Antec i dette forumet, har selv P182.Burde kjøpe deg en ekstra vifte, og modifisere front panelet, da skal du se ting blir bedre Denne tråden er ganske så gammel, så dette er noe jeg fikset for en god stund siden. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvordan fikset du det da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hadde noen ekstra 120mm vifter som jeg satte i fronten bare... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Helt oppe da? Og nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå