BannanMannen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det ble et eller annet sted ryktet om at det etter den nye reformen. Noe som vil si kunnskapsløftet. Ville være mulig å ta opp fag på et lavere nivå selv om man har hatt faget på et høyere nivå. At noen som da har hatt 3MX kan ”ta opp” R1. Kan dette stemme eller er det jeg som husker feil. Mener at det et innlegg som hevdet dette. Lette etter dette på google. I de nye lovene om hvordan en skulle ta opp fag. Så stod det bare at man nå måtte ta både R1 og R2 for å ha R2 på vitnemålet. At en ikke kunne ta ”bare” 3MX som tidligere. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 jeg har hatt tredjeklasse Biologi på videregående, jeg kan ta opp 2 Bi på Bjørknes om jeg vill. Så skal nk gå da. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 ^^ Om det er mulig å ta f.eks 2Bi selv om man har hatt 3Bi. Jeg tror det tidligere ikke var mulig å forbedre karakteren sin i f.eks 2MX hvis man har hatt 3MX. Men hvis det Christeven sier ikke er løgn og usanheter i et håp om å ødelegge min psyke er dette mulig jeg har hatt tredjeklasse Biologi på videregående, jeg kan ta opp 2 Bi på Bjørknes om jeg vill. Så skal nk gå da. danke for svar Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som kan bekrefte dette 100% sikkert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå