The Jester Race Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tenkte vi kunne skrive opp våre beste filmer. Dette er ikke en slags top 10, bare skriv de filmene du har du liker best. Selv har jeg rundt 80 filmer. Bare omtrent 10 av dem ble jeg satisfied av. Swordfish 300 Independence Day Island, The Blood Diamond Departed, The Babel Hot Fuzz Saving Private Ryan Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) - Pulp Fiction - American History X - Onskan - Fight Club - American Beauty - A beautiful mind - Nattsvermern - Star Wars (alle sammen) Bra filmer! Endret 9. mars 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Se linken Top 20 i signaturen min. Har alle sammen på DVD. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 - The Thing - The Fly - Carlito's Way - Night at the Opera - Terminator - Predator - The Dead Zone - Escape From New York - Pulp Fiction - A Better Tomorrow Noe i den dur'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå