Ernie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Ja, greit nok med nærhet, men det skal bli en kald dag i helvete før jeg søker nærhet hos en annen jente! Jeg er heterofil, og er en grunn til at jeg kaller meg for hetero! De gutta som søker nærhet hos andre gutter er bi eller homo! Kall meg gjerne bi/homo, men jeg har absolutt ingenting imot å holde på litt med gutter også. Derimot vil jeg sannsynligvis aldri gjøre noe mer ut av det enn akkurat ha det litt gøy der og da. Blir litt som å rote litt rundt med ei som er 10 år eldre. Selv om man kliner og har sex betyr det ikke at man nødvendigvis legger noe mer i det enn det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Ja, greit nok med nærhet, men det skal bli en kald dag i helvete før jeg søker nærhet hos en annen jente! Jeg er heterofil, og er en grunn til at jeg kaller meg for hetero! De gutta som søker nærhet hos andre gutter er bi eller homo! Kall meg gjerne bi/homo, men jeg har absolutt ingenting imot å holde på litt med gutter også. Derimot vil jeg sannsynligvis aldri gjøre noe mer ut av det enn akkurat ha det litt gøy der og da. Blir litt som å rote litt rundt med ei som er 10 år eldre. Selv om man kliner og har sex betyr det ikke at man nødvendigvis legger noe mer i det enn det. Men allerede det er mer enn nok til å ikke lenger være heterofil, følelser eller ikke er urelevant. Bare at man sier seg villig til å gjøre noe slikt sier sitt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dette koker ned til definisjonen av heterofili. Hvor går grensen? Skal man være såpass strikt som mange i denne tråden, ja, da har vi mange flere bifile og homofile enn vi tror. Jeg attributerer dette mer til nysgjerrighet og mangel på selvhøytidelighet enn noe annet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Enig der. Der er mange som er usikker/nygjerrig på egen seksualitet og prøver ut av ren nygjerrighet. Det blir (i mine øyne) galskap å påstå det indikerer at man er bi/homo. Nygjerrig er trossalt noe alle mennesker er fra tid til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå