Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som Gamlemor sa: nei. Får du HIV da kan du "pakke sammen", blir nok ikke mer sex på deg (på lovlig vis). Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ikke dette mer en slik "venne" greie da...? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Venner eller ei, så vet man aldri om noen kan faktisk allerede være smittet, risikoen er stor hvis man skal først være med på en orgy. Men nå sporet vi litt av her haha Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vi sporer kanskje av, men det er et bra spor Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jenter får ikke noe alvorlig lesbestempel om de kliner med en av samme kjønn, fordi guttene synes det er kult. Gutter flest synes ikke at to gutter som kliner er kult, et fåtall synes det er modig eller søtt, enda færre synes det er deilig. Og gutter er dessverre så dominerende at sånn blir det. Jeg synes dog at gutter som tør å kysse en annen gutt foran alle vennene sine (så fremt man ikke er åpent homofil, da blir det vel bare naturlig) er veldig tøft gjort! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Men er det jeg mener Yoshi! Hvorfor i alle dager er det tøft da? Hvis man er heterofil, hva skal man med tunga inni munnen til en annen gutt for!? Jeg skjønner det bare ikke.. Virker nesten som at det finnes mange gutter der ute som har latente homofile tendenser, som de bare tør å vise i fylla.. Jeg vet ikke annet å tro jeg da men.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Det kan man si, men hvis man er hetero, hvorfor skal man da kysse på gutter/menn? vil tro det vil være like enkelt (om ikke lettere) og få seg et kyss med en jente/dame. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Slik det er nå er det kanskje slik, men, hvorfor? Det må da være mektig mye lettere å få nærhet i kameratgjengen om det blir "lov" å gi hverandre en muss eller to. =) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvorfor det er slik? Mye går på hva som er "godtatt" og "ok" å gjøre. Gutter som kysser gutter er ikke en av de. Det kan så være, men hvorfor vil en ha nærhet hvis man ikke tenner seksuelt på en person? Det samme gjelder forsåvidt for heterofile som skal kysse det motsatte kjønn. Hvis jeg skal kysse noen, så må det være fordi jeg har lyst, og fordi jeg er tent på den personen. Makes sense? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei. For det er ikke bare nærheten man får fra partner jeg snakker om. Fikk ikke du muss av moren din når du var liten? Var en form for nærhet det også. Vi trenger nærhet enten vi er single eller i ett forhold, enten vi er ute etter ett forhold eller ei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Fordi nå jenter gjør det synes gutter det er digg å se på. Når gutter gjør det er den vanligtse reaksjonen: "WTF?!" Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nie: Jeg forstår hvor du vil, men jeg gidder ikke repetere det jeg mener en 3. gang Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Kanskje det å være heterofil ikke er så hardkodet som en skulle tro. Mye bunner nok i det samfunnet aksepterer, kontra risiko, satt opp mot ens egne sperrer og ikke minst nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Ja, greit nok med nærhet, men det skal bli en kald dag i helvete før jeg søker nærhet hos en annen jente! Jeg er heterofil, og er en grunn til at jeg kaller meg for hetero! De gutta som søker nærhet hos andre gutter er bi eller homo! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg klemmer mine venner og venninner, enten jeg tenner på dem eller ei. Jeg kysser dem også, jeg ser ikke problemet. Det er nærhet, men ikke av den seksuelle typen, så hvorfor snevre det inn til de man tenner på? I don't get it. Oo Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nærhet trenger ikke å følge de samme linjene som seksuell tiltrekning. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, greit nok med nærhet, men det skal bli en kald dag i helvete før jeg søker nærhet hos en annen jente! Jeg er heterofil, og er en grunn til at jeg kaller meg for hetero! De gutta som søker nærhet hos andre gutter er bi eller homo! Så de guttne som kysser (nusser) gutter er hetero, men ikke jentene? I bow to your logic. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Melisma: Hvorfor ikke? Nærhet er noe mennesker trenger, ikke bare fra partneren. Så hvorfor ikke? Ja, greit nok med nærhet, men det skal bli en kald dag i helvete før jeg søker nærhet hos en annen jente! Jeg er heterofil, og er en grunn til at jeg kaller meg for hetero! De gutta som søker nærhet hos andre gutter er bi eller homo! Personlig støtter jeg deg 90% Melisma. Er helt enig i tankegangen, men det med nærhet er gradvis sant, selvom jeg selv syntes det er absurd. Er vel forskjell mellom nærhet og seksuell tiltrekning. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Så de guttne som kysser (nusser) gutter er hetero, men ikke jentene? I bow to your logic. hm? Enten har ikke du skjønt hva jeg mener, eller så har jeg gått glipp av noe jeg selv har sagt her! Min logikk : kysser/kliner en gutt med en annen gutt ved gjentatte ganger fordi de tenner på det eller har seksuell kontakt med en annen gutt, så er han ikke hetero men heller bi eller homo i mine øyne. Det samme gjelder jenter! Da er de bi eller lesbiske.. De kan jo ikke være hetero om de tenner på det samme kjønn..? Jeg følger jo bare hva ordboka sier om de forskjellige legningene! Og en hetero gutt søker da vel ikke seksuell nærhet hos en annen gutt vel? Hvorfor i alle verden skulle han gjøre det? Jeg har ALDRI og kommer aldri til å søke en slik nærhet hos en annen jente. Det som forvirrer meg er gutter som kaller seg hetero som samtidig gjør ting og tang med gutter på siden av det hele.. Man kaller vel fortsatt en spade for en spade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå