Polsehunden Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Man kan vel ikke være hetrofil samtidig som man er biseksuell? Da blir man vel kun biseksuell? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja. Biseksuell=Tiltrekkes av begge kjønn Heteroseksuell=Motsatte kjønn Homoseksuell=Samme kjønn Dendrofil=Trær og busker Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er nok ikke slik at de som er biseksuell kan fint ha sex og tiltrekkes av begge kjønn, men ikke får følelser for den ene parten, har aldri hørt om noen biseksuelle som var slik. Tror alle biseksuelle har full mulighet til å få sterke følelser for begge kjønn. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Forskjell på bifil og biseksuell. Iallfall slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 -fil er forelskelse og -seksuell er bare seksuell tiltrekning, tror ihvertfall det er slik ordene brukes. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Eurait. Jeg bøyer meg i støvet. Uans, så har vi fått oppklart det nå Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet ikke om jeg er helt enig med dere her nå.. jeg mener, hvorfor i all verden skal man kline/kysse med det samme kjønn hvis man ikke er tiltrukket av h*n?? Det skjønner jeg bare ikke.. Syntes hun og hun kan gjøre det for meg.. forutenom denne logikken ser jeg heller ikke noen.. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja. Biseksuell=Tiltrekkes av begge kjønn Heteroseksuell=Motsatte kjønn Homoseksuell=Samme kjønn Dendrofil=Trær og busker TREEHUGGERS FOR LIFE!! .... eller ikke? Er riktig dette.. man kan altså være heterofil (ikke forelske seg i sitt eget kjønn, bare det motsatte) samt homoseksuell (altså tiltrekkes seksuellt av sitt eget kjønn).. Andre kategorier er også parafili, nekrofili, zoofil.. osv.. *gulp* Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det er fortsatt ingen som har gitt et ordentlig svar på HVORFOR, som jeg tenkte, dette er ikke noe vi finner fort ut av med en gang Endret 10. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tviler på at man kan være heterofil og homoseksuell samtidig for å si det sånn. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tviler på at man kan være heterofil og homoseksuell samtidig for å si det sånn. Selvfølgelig kan man det. Man kan tiltrekkes av både sitt eget og motsatte kjønn samt bare forelske seg i det motsatte kjønn på samme tid. Basic psykologi akkurat det der altså. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er fortsatt ingen som har gitt et ordentlig svar på HVORFOR, som jeg tenkte, dette er ikke noe vi finner fort ut av med en gang PUA forklarte det jo. Gutter dømmer, så når jenter kliner dømmer gutter det som hot, og når gutter kliner dømmer usikre gutter det som homo. Om jeg ikke misforstod. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tviler på at man kan være heterofil og homoseksuell samtidig for å si det sånn. Selvfølgelig kan man det. Man kan tiltrekkes av både sitt eget og motsatte kjønn samt bare forelske seg i det motsatte kjønn på samme tid. Basic psykologi akkurat det der altså. Mente at man kun blir forelsket i motsatt kjønn, mens man kun blir seksuelt tiltrukket av samme kjønn. Tror ikke det er vanlig akkurat. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tviler på at man kan være heterofil og homoseksuell samtidig for å si det sånn. Selvfølgelig kan man det. Man kan tiltrekkes av både sitt eget og motsatte kjønn samt bare forelske seg i det motsatte kjønn på samme tid. Basic psykologi akkurat det der altså. Mente at man kun blir forelsket i motsatt kjønn, mens man kun blir seksuelt tiltrukket av samme kjønn. Tror ikke det er vanlig akkurat. Nå "går du om grøten".. det er ikke vanlig, men mulig! Du brukte ordet "tviler.." altså hintet du om umulighet, det er feil. Det er mulig, men ikke nødvendigvis vanlig. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ja det er jo selvfølgelig mulig, alle disse "båsene" vi setter folk i blir egentlig feil når alle er så forskjellige som de er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis det skulle gjelde gutter, så ser jeg ikke helt poenget med å gjøre slikt, hva oppnår du med det? Bedre selvsikkerhet? Er du streit så lar du heller være enn å vise hvor "fleksibel" og "sikker" du er på deg selv. Skjønner ikke hva en gutt som sier han ikke er homofil, for å så kline med en annen gutt egentlig vil bevise. Dobbeltmoral much? Selv ser jeg ikke hva problemet er. Problem og problem, hva er problemet om alle på en fest var med i en sanseløs sexorgie der alle kjønn var involvert? Problemet eller fraværet av et problem kommer jo av hva tillegger handlingen. Kyssing kunne like gjerne erstattet håndhilsing, men i vår kultur så legger mange mer i kyssing enn i håndhilsing, eller en klem. Det er også individuelle forskjeller etter grupperinger og alder hva man legger i det. Problemet oppstår i det det noen synes er sosialt akseptabelt ikke ses på som sosialt akseptabelt av andre, eller det noen prøver å kommunisere, oppfattes annerledes av andre. AtW Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sexorgy - ja, takk! Tid, dato, antall damer? Gutter forutenom meg selv eksludert! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sexorgy - ja, takk! Tid, dato, antall damer? Gutter forutenom meg selv eksludert! Sexorgy med fremmede ja, gratisbillett til HIV Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Sexorgy - ja, takk! Tid, dato, antall damer? Gutter forutenom meg selv eksludert! Sexorgy med fremmede ja, gratisbillett til HIV Kan vel kureres, kan det ikke? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan vel kureres, kan det ikke? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå