Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis du leser igjennom PUA-tråden til PUA, ser det ofte at han snakker om å komme i 'state'. Nå er ikke jeg medlem av dette miljøet, noe som gjør at jeg ikke er helt sikker på lingoen som blir brukt. Men jeg regner med at å være i 'state' gjør at du tør å utfordre ting som de kommer, uten å tenke over konsekvenser. Ting bare skjer. Hva er vel mer spennende enn å utfordre omstridte tabuer? Bare en liten teori fra min side, men som sagt. Det er vanskelig å sette fingen på noe spesifikt. Skal lese litt mer om det, kan være greit å ta med i en eventuell senere debatt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er en jente, og hadde jeg sett 2 venninner, eller en venninne av meg plutselig kline med ei annen, så hadde jeg jo selvsagt blitt overraska, paff og litt sjokkert! Samme som om en av kompisene mine hadde plutselig begynt å kline med en annen gutt! Det sier seg jo selv! Samma om det er 2 gutter eller jenter.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Skjønner ikke hva en gutt som sier han ikke er homofil, for å så kline med en annen gutt egentlig vil bevise. Menn som kliner på åpen fest? Jeg er så heldig at jeg ikke har opplevd slike visuelle grusomheter tidligere og håper det fortsetter slikt men hva faen er det som skjer med mannsidealet vårt? Ikke bare skal vi vise tåpelige mengder omsorg og følelser, men nå prakker feministene på oss munnsex innad eget kjønn. Nei, de får beholde det i egne rekker. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Skjønner ikke hva en gutt som sier han ikke er homofil, for å så kline med en annen gutt egentlig vil bevise. Menn som kliner på åpen fest? Jeg er så heldig at jeg ikke har opplevd slike visuelle grusomheter tidligere og håper det fortsetter slikt men hva faen er det som skjer med mannsidealet vårt? Ikke bare skal vi vise tåpelige mengder omsorg og følelser, men nå prakker feministene på oss munnsex innad eget kjønn. Nei, de får beholde det i egne rekker. Haha kom plutselig til å tenke på det patetiske "mannspanelet" nå. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er gutt og har kysset en gutt...klint. Var riktig nok for en film (ja, det finnes på film, nei jeg legger det ikke ut her), men fremdeles. Aldri fått høre noen kommentarer om at jeg er homo. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men det er jo selvfølgelig en forskjell om du gjør det for en film eller om man gjør det frivillig på fest eller hvor man måtte være.. Det sies jo at man er mer åpen og ærlig i fylla, og det vet vi vel alle kan stemme.. Men det er som sagt en stor forskjell å gjøre det på kommando eller ut av fri vilje.. Tror du ikke folk hadde trodd du var homo/bi om du hadde klint med en gutt på fest? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Hva er det med denne trangen til å putte alle i bås? Om to personer ønsker å kline eller knulle eller hva det nå enn er folk ønsker å gjøre så la de da få gjøre det uten at du skal måtte putte dem i bås for det. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Men det er jo selvfølgelig en forskjell om du gjør det for en film eller om man gjør det frivillig på fest eller hvor man måtte være.. Det sies jo at man er mer åpen og ærlig i fylla, og det vet vi vel alle kan stemme.. Men det er som sagt en stor forskjell å gjøre det på kommando eller ut av fri vilje.. Tror du ikke folk hadde trodd du var homo/bi om du hadde klint med en gutt på fest? Ja, det er vel noe annet på film, men tror ikke noen hadde sagt så mye på det om jeg hadde gjort det i fylla heller. Hvertfall ikke folk jeg kjenner. Måtte nok gått så langt som å leie og kysse på en gutt sånn til vanlig før jeg tror jeg ville fått kommentarer på det, men da er man vel ganske nært det å være homo uansett. Kan være jeg har rare venner, da... Endret 9. mars 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Men det er jo selvfølgelig en forskjell om du gjør det for en film eller om man gjør det frivillig på fest eller hvor man måtte være.. Det sies jo at man er mer åpen og ærlig i fylla, og det vet vi vel alle kan stemme.. Men det er som sagt en stor forskjell å gjøre det på kommando eller ut av fri vilje.. Tror du ikke folk hadde trodd du var homo/bi om du hadde klint med en gutt på fest? Ja, det er vel noe annet på film, men tror ikke noen hadde sagt så mye på det om jeg hadde gjort det i fylla heller. Hvertfall ikke folk jeg kjenner. Måtte nok gått så langt som å leie og kysse på en gutt sånn til vanlig før jeg tror jeg ville fått kommentarer på det, men da er man vel ganske nært det å være homo uansett. Kan være jeg har rare venner, da... Jeg tror du er den eneste jeg har hørt om som har en slik anti-bedømmende vennekrets. Vi andre må nøye oss med å generalisere og dra alle over en kam hahah Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Min vennekrets bedømmer nok andre en god del, men ikke hverandre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Hva er det med denne trangen til å putte alle i bås? Om to personer ønsker å kline eller knulle eller hva det nå enn er folk ønsker å gjøre så la de da få gjøre det uten at du skal måtte putte dem i bås for det. Båsene er der, om man vil det eller ikke. De kalles heterofil, homofil, nekrofil, pedofil, autofil.. Jeg er i en av de båsene nemlig heterofil. Det betyr at jeg ikke kliner, knuller eller rører det samme kjønn på en seksuell måte. Jeg blir forvirra når noen har seksuell omgang eller tenner på det samme kjønn men fortsatt kaller seg selv bastant for heterofil.. Da blir jeg forvirra og ønsker ett svar.. Arbakadarba: Mine fornemmelser er at hvis de bedømmer andre utenfor vennekretsen, så gjør de det innenfor også, bare bak ryggen til hverandre Er man sånn, ja så er man sånn! Endret 9. mars 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jenter er mer følsome og åpne? idunno.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg er gutt, jeg har klinet (ja, tunge og alt) med tre andre gutter. Ene var min kamerat som jeg har kjent i snart 16 år, og to andre veldig gode venner. Det var et resultat av en diskusjon jeg hadde med et par venninner på fest om akkurat dette temaet, det at det er ok for jenter å kline, men ikke for gutter. Så kommer min gode venn out of the blue og kliner til. Endte med en kline-orgie med 4 jenter og 3 gutter. Vi er alle sikker på vår seksualitet, og det er ingen som har dømt oss etter det. Dagen derpå når jeg og min gode venn satt på cafe for å innhente oss nevner plutselig han: "Faen, **** vi klina i går. Jaja, det var enda en barriere vi måtte over, slikt knytter bånd." Jeg elsker karen - som en bror. Jeg tenner ikke seksuelt på menn. Jeg fant det ikke spesielt behagelig å kline med menn takket være shabby barbering (jeg barberer meg daglig slik at venninne mine skal slippe slikt). Jeg kjenner ingen trengsel til å gjøre det igjen, men jeg har heller ingen gigantiske protester om det skjer enda en gang. Live with it. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Båsene er der, om man vil det eller ikke. De kalles heterofil, homofil, nekrofil, pedofil, autofil.. Jeg er i en av de båsene nemlig heterofil. Det betyr at jeg ikke kliner, knuller eller rører det samme kjønn på en seksuell måte. Jeg blir forvirra når noen har seksuell omgang eller tenner på det samme kjønn men fortsatt kaller seg selv bastant for heterofil.. Da blir jeg forvirra og ønsker ett svar.. Feil, feil, feil. Det betyr at du ikke er seksuelt tiltrukket av det samme kjønn. Altså at du ikke blir kåt på noen av samme kjønn som deg. Hva du faktisk gjør er en annen sak. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha kom plutselig til å tenke på det patetiske "mannspanelet" nå. Hahaha.. Ja faen.. Holdte på å daue av latter når jeg leste den siste artikkelen om de. Lurer på å starte opp en tråd om det og maskulinitet/feminisering av menn her.. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 jeg har vært på fester der gutter har kyssa på kødd, og slike ting. Vil ikke si de er homo av den grunn Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Feil, feil, feil. Det betyr at du ikke er seksuelt tiltrukket av det samme kjønn. Altså at du ikke blir kåt på noen av samme kjønn som deg. Hva du faktisk gjør er en annen sak. Jeg tror ikke du helt skjønte innlegget mitt.. Du bare gjentar det jeg mente med det du selv hra uthevet i innlegget mitt. Men jeg kan gjøre det enda mere klart hva jeg mente, at jeg er heterofil betyr som sagt at jeg ikke er tiltrukket av andre jenter, og etter min heterofile smak da så har ikke jeg seksuell omgang med andre jenter på noe som helst nivå! Mitt spm er hvorfor i alle dager skal en hetero gutt eller jente kline eller hva det måtte være med en av samme kjønn? Jeg kan f.eks. ikke finne på å kline med ei annen jente, nettopp fordi jeg synes det hadde vært ekkelt, jeg er heterofil. Men så er det andre igjen som kaller seg heterofil men som kliner med samme kjønn, ligger med dem, oralsex osv. Men så kaller de seg 100% hetero, og er DA jeg må ha det inn med teskje.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 De er så usikre på sin egen seksualitet at hvis de gjør noe så "absurd" som å rote med en mann stemples de automatisk som homser. Du snakket om at ANDRE dømmer den som kliner med gutter, right? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mitt spm er hvorfor i alle dager skal en hetero gutt eller jente kline eller hva det måtte være med en av samme kjønn? Fordi man nygjerrig og/eller synes det er gøy og spennende. Jeg kan f.eks. ikke finne på å kline med ei annen jente, nettopp fordi jeg synes det hadde vært ekkelt, jeg er heterofil. Men så er det andre igjen som kaller seg heterofil men som kliner med samme kjønn, ligger med dem, oralsex osv. Men så kaller de seg 100% hetero, og er DA jeg må ha det inn med teskje..Fult mulig å være hetrofil og samtidig være biseksuell. At man er biseksuell innebærer at man gjerne kan ha sex med begge kjønn, men ikke nødvendigvis får nevneverdige følelser for begge kjønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå