L O G I M A N Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har en fryktelig ustabil linje om dagen. Derfor vil jeg ha en full oversikt over alle ned og oppkoblinger, så det er enklere å se når det skjer og hvor ofte under feilsøkingen som pågår. Vil ha litt fortgang i dette nå, da det det ser ut som feilen er håpløs å finne. I selve interfacet på modem, så er det en logg, men den er litt kort, og inneholder bare siste hendelser. Er det mulig å få disse videresent til ekstern maskin så jeg kan lagge fullstendige logginger? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du kan logge alle avbrudd med pingplotter (link under). Du kan sette opp programmet til å sende deg en mail ved hvert avbrudd om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kontakt ISPen din,så logger de nok mer enn gjerne for deg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Da har jeg satt pingplotter til å kjøre :-) Telenor er i fullgang med å overvåke nå. 3 Gangen med folk ute i felten nå. Kobla om i sentral i dag. Så håper det har hjulpet noe. Er inne på tanken at en jordingsfeil innen for denne transformatorsløyfa er en medvirkende årsak nå. Derfor er el-tilsynet varslet for å finne ut hvilken bolig feilen ligger hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå