darkness| Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den buksen i førsteposten var GRUSOM. Men baggy bukser er ikke synonymt med at rumpen ikke kommer godt frem. Det kan være kjempehot med baggy bukser hvis den sitter bra nok over rumpen. Skal se om jeg finner noen bilder etter hvert. Har ikke tid nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg kjenner to stykk som faktisk ser bra ut i baggy bukser, men det er ikke flere enn det. Begge er nokså lave (160-165), og de buksene som ser okey ut har ikke vært superbaggy, men en fin mellomting. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Den buksen i førsteposten var GRUSOM. Men baggy bukser er ikke synonymt med at rumpen ikke kommer godt frem. Det kan være kjempehot med baggy bukser hvis den sitter bra nok over rumpen. Skal se om jeg finner noen bilder etter hvert. Har ikke tid nå. Vil gjerne se bilder av baggy bukser som du synes ser bra ut ! Fint med forskjellige innspill. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ser heller frem til at du forstår at trange bukser der man ser konturene av rompa ser bedre/mer sexy ut. Baggy er ut. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ser heller frem til at du forstår at trange bukser der man ser konturene av rompa ser bedre/mer sexy ut. Baggy er ut. Vel, hver sin mening. (; Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Flertallet av gutta er enig med meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Baggy bukser som går stramt over hoften/rumpa er veldig hot synes jeg. Har faktisk fantasert om å få en jente med sånne bukser som kjæreste opp til flere ganger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Finner desverre ingen bilder Vanskelig å vite hva man skal søke på. Men baggy trenger som sagt ikke bety at rumpen forsvinner i buksen, etter min definisjon i hvert fall. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis du sagger litt blir jo rumpen bare mer synlig. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Flertallet av gutta er enig med meg ihvertfall. Betyr da ikke at det er riktig vel. Finner dessverre ingen bilder Vanskelig å vite hva man skal søke på. Men baggy trenger som sagt ikke bety at rumpen forsvinner i buksen, etter min definisjon i hvert fall. Enig enig enig. Bare sånn info, min ligner ganske mye på den i førsteposten men er ganske tight over rumpa. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er bare et fåtall av jenter som passer vide Baggy busker. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Står fortsatt på at vi bør få se ett bilde av de aktuelle buksene på, for å gå en konkludering på hvorvidt du passer dem... Det var jo egentlig det du var ute etter ? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Står fortsatt på at vi bør få se ett bilde av de aktuelle buksene på, for å gå en konkludering på hvorvidt du passer dem... Det var jo egentlig det du var ute etter ? Ikke egentlig, ute etter en diskusjon ang. baggy bukser. Det at jeg hadde kjøpt en var vel noe jeg slang på. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 http://store.diesel.com/item/rr/1/women/fa...od10/36077199F4 Disse buksene fra Diesel er også ganske fine, synes jeg. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Baggy bukser som går stramt over hoften/rumpa er veldig hot synes jeg. Har faktisk fantasert om å få en jente med sånne bukser som kjæreste opp til flere ganger. Agreed Men slim fit er finest... My opinion... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jenter med baggy er hot, hvis stilen er gjennomført. Surf/skate-stilen på jenter er konge. Det viktigste tilbehøret er kanskje sko og skoene i førstepost ødela hele looken den buksen passer til. Lenke til kommentar
SuperduperMarkus Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Dersom vedkomande har strøken underkropp må det kunne seiast at tighte bukser er å fåretrekke! Men baggy-bukser som er litt tight rundt rompa og baggy langs beina kan òg vere litt kinky Endret 25. mars 2008 av SuperduperMarkus Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Helt stramme bukser er best, det er sexy:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Helt stramme bukser er best, det er sexy:P Enig! Men chubby jenter kan gjerne gå med baggy bukser for min del Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg kom til å tenke på noe. Kanskje årsaken til at jeg synes det er sexy med baggy bukser kommer av at jeg liker jenter som har litt kjøtt på beina best?! Kanskje det er så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå