Gå til innhold

Baggy jenter - hot or not?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den buksen i førsteposten var GRUSOM. Men baggy bukser er ikke synonymt med at rumpen ikke kommer godt frem. Det kan være kjempehot med baggy bukser hvis den sitter bra nok over rumpen. Skal se om jeg finner noen bilder etter hvert. Har ikke tid nå.

Vil gjerne se bilder av baggy bukser som du synes ser bra ut !

Fint med forskjellige innspill.

Lenke til kommentar
Flertallet av gutta er enig med meg ihvertfall.

Betyr da ikke at det er riktig vel.

 

Finner dessverre ingen bilder :( Vanskelig å vite hva man skal søke på. Men baggy trenger som sagt ikke bety at rumpen forsvinner i buksen, etter min definisjon i hvert fall.

Enig enig enig. Bare sånn info, min ligner ganske mye på den i førsteposten men er ganske tight over rumpa.

Lenke til kommentar
Står fortsatt på at vi bør få se ett bilde av de aktuelle buksene på, for å gå en konkludering på hvorvidt du passer dem... Det var jo egentlig det du var ute etter ? :)

Ikke egentlig, ute etter en diskusjon ang. baggy bukser. Det at jeg hadde kjøpt en var vel noe jeg slang på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jenter med baggy er hot, hvis stilen er gjennomført. Surf/skate-stilen på jenter er konge. Det viktigste tilbehøret er kanskje sko og skoene i førstepost ødela hele looken den buksen passer til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...