Pinup Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Har du et større bilde? Er den av denne typen?http://nomunomu.ocnk.net/zoom/11833 Japp, bare smal nederst. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Da vil jeg si not, "slengbukser" eller hva bukser med vide ben heter er ikke noe spesielt og heller motsatt. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Da vil jeg si not, "slengbukser" eller hva bukser med vide ben heter er ikke noe spesielt og heller motsatt. Jeg mener smal nederst. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Så det er altså ikke baggy, ikke sleng, ikke stramme, men rett og slett hva du kan kalle "normale" streite guttebukser? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Noe av det verste jeg har sett tror jeg er jenter som sagger og har en sjikkelig machowalk, skulle nesten tro det var ei ordentlig panzerlesbe el.no, men nei, bare foretrekker det visst. Jaja... Endret 10. mars 2008 av SynSwitch Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Så det er altså ikke baggy, ikke sleng, ikke stramme, men rett og slett hva du kan kalle "normale" streite guttebukser? Haha, jeg skjønner jeg er litt vanskelig her. Jeg mener at den buksen jeg viste og den du viste (uten "slengen" nederst) er såkalte baggy jentebukser. For det er ikke ofte du ser jenter i slikt, og i forhold til de stramme buksene vi er vant til, blir disse litt mer løse buksene kalt baggy. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 http://www.roadjeans.com/popup.cfm?p_n=412999&p_i=412999 Har en greie for jenter i sånne bukser, har jeg funnet ut. Antakeligvis fordi jeg er litt lei av stramme bukser, eller kanskje bare fordi jeg har ei rimelig strøken venninne som har noen sånne bukser, som hun kler veldig godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det kan faktisk være grusomt hett. Men føler man må ha litt av stilen inne, ikke bare buksa. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg klarer fortsatt ikke å forestille meg ei heit/pen jente som ville tatt seg bedre ut i baggy enn i tettsittende bukser. o_O Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette finnes det dessverre ikke noe enkelt svar på. Noen passer jævla bra i baggy mens andre ikke passer i slike bukser. Jeg for min del holder en knapp på joggebukser! Mulig jeg er innmari sær, men det er noe med stoffet og hvordan slike joggebukser sitter på kroppen. Samtidig finner jeg også "leggiser", altså slike tjukke sokkeliknende ting som jenter ofte har rundt leggene, fantastisk hot. Ja, jeg er sær. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Når du først nevner joggebukser så får jeg slenge meg med på den, er utrolig sexy på jenter som har veldig fast rumpe, og at rompa nesten "spiser" opp litt av buksen i sprekken der, hvis du skjønner hva jeg mener. Hawt! Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Skal du ha en pulesveis med den joggebuksa og de knestrømpene? ...så blir fjortis-stilen maxa Endret 11. mars 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En rufsete hårmake er ikke å forakte nei, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 http://www.roadjeans.com/popup.cfm?p_n=412999&p_i=412999 Har en greie for jenter i sånne bukser, har jeg funnet ut. Antakeligvis fordi jeg er litt lei av stramme bukser, eller kanskje bare fordi jeg har ei rimelig strøken venninne som har noen sånne bukser, som hun kler veldig godt. De buksene var fete ! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kan noen av dere som liker det legge ut noen bilder dere mener er pene? Er av ren nyskjerrighet jeg spør, for kan ikke huske å ha sett to ganger på en jente med baggy jeans, så trenger noen referansepunkter. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Kan noen av dere som liker det legge ut noen bilder dere mener er pene? Er av ren nyskjerrighet jeg spør, for kan ikke huske å ha sett to ganger på en jente med baggy jeans, så trenger noen referansepunkter. Du har den buksen som jeg la ut i førsteposten, så har du den som JohndoeMAKT la ut link til. Men jeg er enig i at det finnes en del rare baggy bukser som virkelig blir helt feil, men noen som jeg finner utrolig kule. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen få kan kle det, men jeg synes at klærne skal sitte skikkelig. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Må si meg enig med de fleste andre her at det kan være dritt digg, men at det kommer ann på personen. Jenter i russeklær er bra vettu siden de er som regel baggy. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Må si meg enig med de fleste andre her at det kan være dritt digg, men at det kommer ann på personen.Jenter i russeklær er bra vettu siden de er som regel baggy. Ja, de er litt overbaggy igjen etter min smak da. Kunne aldri gått i en jeans i den størrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå