Gå til innhold

Baggy jenter - hot or not?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er altså ikke baggy, ikke sleng, ikke stramme, men rett og slett hva du kan kalle "normale" streite guttebukser?

Haha, jeg skjønner jeg er litt vanskelig her. Jeg mener at den buksen jeg viste og den du viste (uten "slengen" nederst) er såkalte baggy jentebukser. For det er ikke ofte du ser jenter i slikt, og i forhold til de stramme buksene vi er vant til, blir disse litt mer løse buksene kalt baggy.

Lenke til kommentar

Dette finnes det dessverre ikke noe enkelt svar på. Noen passer jævla bra i baggy mens andre ikke passer i slike bukser.

 

Jeg for min del holder en knapp på joggebukser! Mulig jeg er innmari sær, men det er noe med stoffet og hvordan slike joggebukser sitter på kroppen. :) Samtidig finner jeg også "leggiser", altså slike tjukke sokkeliknende ting som jenter ofte har rundt leggene, fantastisk hot. :roll: Ja, jeg er sær.

Lenke til kommentar
Kan noen av dere som liker det legge ut noen bilder dere mener er pene?

Er av ren nyskjerrighet jeg spør, for kan ikke huske å ha sett to ganger på en jente med baggy jeans, så trenger noen referansepunkter.

Du har den buksen som jeg la ut i førsteposten, så har du den som JohndoeMAKT la ut link til. Men jeg er enig i at det finnes en del rare baggy bukser som virkelig blir helt feil, men noen som jeg finner utrolig kule.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med de fleste andre her at det kan være dritt digg, men at det kommer ann på personen.

Jenter i russeklær er bra vettu :dribble: siden de er som regel baggy.

Ja, de er litt overbaggy igjen etter min smak da. Kunne aldri gått i en jeans i den størrelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...