headbullen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Signaturen til Daehli forklarer vell alt Alle har sin smak, alle har sin stil og vi har alle forskjellige meninger. Viktigste er jo at man er fornøyd selv, med hva man går i... Og synes at det er komfortabelt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Tight ftw Quote ftw. Æsj bare ekle sossejenter med stygge joggebukser. De har jo så mye penger, klarer de ikke finne noe bedre å gå i? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Tight ftw Quote ftw. Æsj bare ekle sossejenter med stygge joggebukser. De har jo så mye penger, klarer de ikke finne noe bedre å gå i? Ikke bland inn joggebukser i denne diskusjonen da.. Selv om grå joggebukser er HOT som faen på jenter Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker det ikke i det hele tatt. Tight ftw Quote ftw. Æsj bare ekle sossejenter med stygge joggebukser. De har jo så mye penger, klarer de ikke finne noe bedre å gå i? Ikke bland inn joggebukser i denne diskusjonen da.. Selv om grå joggebukser er HOT som faen på jenter Det var vel mer ett utrykk for at jeg foretrekker trange bukser. Liker ikke ikke baggy uansett. Er jo ofte slik at tjukke mennesker bruker slikt for å slippe å vise konturene av sitt store ræv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det ligner ikke grisen i måneskinn. Men det er klart at det er desto mer motbydelig på noen enn andre! Carl Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Signaturen til Daehli forklarer vell alt Alle har sin smak, alle har sin stil og vi har alle forskjellige meninger. Viktigste er jo at man er fornøyd selv, med hva man går i... Og synes at det er komfortabelt. Oisann, busted. Har ikke noe i mot hip-hop lengre, tvert i mot er det mye bra, men baggy klær er ikke helt min smak. Edit: Jeg er glad i å gå i baggt klær hvis jeg føler meg helt r*v en dag, men nå skulle det handle om jenter. Det ser bare merkelig ut når klærne ikke passer. Endret 8. mars 2008 av Daehli Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Tror jeg har sett to jenter med småbaggy bukser som det passet godt til. To. Endret 8. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Synes at jo mindre jenta er + jo større boksa er = hot. Men store jenter med små bukser = ikke hot. Endret 8. mars 2008 av TehKris Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Baggy bukser på jenter er absolutt not, baggy generelt er et aboslutt not. Lenke til kommentar
Ich bin hier Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg mener i hvertfall at tynne jenter i baggy bukser er not. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nettopp vært ute å kjøpt meg en passe baggy bukse, og lurte litt på hva folk synes om at jenter bruker såkalte "guttebukser" ? Jeg kan ikke fordra det. Beklager. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) McHammer-pants =D Endret 9. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kommer også veldig ann på form/stoff på buksa. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jenter i treningsbukser ser til og med bedre ut enn baggy, men tight helst. joggebukser og baggy er noe som funker inne. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes ikke baggy bukser passer noe særlig på høye skinny jenter, generelt. Men det finnes sikkert unntak. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Baggy eller posete jenter synes jeg ikke noe særlig om. Hvis de har vært meget korpulente og det er bæreposer med hud igjen så må jeg være ærlig og si at det finnes mer fristende tilbud. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker det virkelig ikke, men jeg antar det ser ''ok'' ut på noen. Er vel for de som ikke ser så veldig bra ut i vanlige jeans. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Personlig syns jeg at jenter i trange bukser er å foretrekke (det finnes unntak ), hvis jenter skal bruke litt slappe bukser, så bør dem også ha resten av stilen tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå