henrikes Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg vurderer å kjøpe meg div. Tumi-produkter og lurer på om noen på diskusjon.no har erfaring med ulike produkter fra Tumi? Det regnes som verdens beste produkter i sitt slag, men er det noen her på forumet som har egen erfraring med merket? http://www.tumi.com/ I Norge er det bare Steffen Eftf. i Oslo som fører dette merket. http://steffenshop.no/ Jeg takker for all informasjon som eventuelt måtte dukke opp. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Henrik! Jeg har 4 forskjellige Tumi-produkter; en ryggsekk, en laptopbag og to trillekofferter. Meget, meget fornøyd med alt sammen, selv om prisen i Norge er nokså stiv. Trillekoffertene benytter jeg til reise - laptopbagen benyttes hver dag og ryggsekken brukes ifm. studier. Fantastisk kvalitet på alt sammen. Er det noe spesielt du lurer på? Edit: Flyttet denne til Mote- og velværeforumet. Endret 1. april 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 FYI: Modeller fra fjorårets (og tidligere) kolleksjoner selges til 20-30% rabatt neste uke hos Steffen i Bogstadveien (Tatlerhuset). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Kanskje det blir en Tumi på meg after all da, Robbie. Du har jo bare snakket godt om produktene siden dag en... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Min erfaring er i hvert fall at kvaliteten overgår alt annet. Jeg vet ikke om dette gjelder alle de øvrige seriene til Tumi, men jeg er rimelig fornøyd i hvert fall. Mitt siste innkjøp er forresten denne: Lenke til kommentar
henrikes Skrevet 21. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har nå kjøpt flere Tumiprodukter her i Norge og fra USA og er meget fornøyd med kvaliteten og funksjonaliteten på disse produktene. Har en søster som reiser til New York i september og hun skal kjøpe med enda flere Tumiprodukter for meg. Med den gunstige dollarkursen er det godt under halv pris på Tumi i USA. Jeg kan med andre ord trygt anbefalle produkter fra Tumi til alle som ønsker reiseartikler av høyeste kvalitet. Lenke til kommentar
henrikes Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Har bestilt meg en Tumi Alpha 28" trillekoffert nå. Skal ut å reise snart og trengte en ny og større. Forferdelig pris, men er superfornøyd med alle Tumiproduktene jeg har kjøpt til nå og blir helt sikkert det nå også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå