Dildog Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har nettopp kjøpt ny Pc med Vista Premium installert og har fått en del startproblemer. Når jeg bruker Winamp lukker Windows programmet hele tiden med beskjeden: "Winamp har sluttet å virke. Lukk program." Dette skjer omtrent hver gang jeg vil skifte sang og er jævlig(!) irriterende! Versjonen av Winamp er 5.52, er det kanskje en annen versjon som er bedre egnet da jeg vet at det har vært noen kompatibilitetsproblemer med en del programmer i Vista? Et annet og kanskje verre problem er at 1-4 ganger om dagen låser Vista seg helt og uansett hvor lenge jeg venter skjer det ingenting. Da må jeg restarte maskinen med knappen foran på kabinettet og det er jo ikke sunt for maskinen i lengden. Er det noen som vet en måte å bli kvitt disse problemene på? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det siste problemet du nevner høres ut som driver-problemer. Kom maskinen med Vista ferdig installert eller la du det inn selv? Hvis sistnevnte, har du lagt inn de nyest tilgjengelige driverene for ditt system? Lenke til kommentar
Dildog Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Den kom med Vista installert fra Komplett.no for en uke siden. Har ikke lagt inn noen drivere. Hvor finner jeg de i så fall? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Siden maskinen er såpass ny kan det at den fryser også være hardware relatert. Ring eller send en mail til komplett og spør om de har hatt noen tilsvarende problemer med denne maskinen før, hvis ikke kan det være et av pcens komponenter. Hva slags drivere du trenger er avhengig av hva slags hardware du har. Hvis komplett har installert Vista skulle man anta at de også la inn de senest tilgjengelig drivere, men man vet jo aldri. Jeg ville uansett kontaktet komplett og hørt med de. Lenke til kommentar
Dildog Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Ok. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå