ekwathne Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 I optiske mus er det jo et rødt led lys. Må dette absolutt være rødt? Er det en grunn til at alle mus har røde leds? Jeg kunne tenke meg å bytte led til en annen farge i min IE3.0. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Går fint å bruke andre farger, men kommer ann på sensor osv hvordan det vil fungere i praksis. Min Boomslang CE har sånn finfin infrarød greie som ikke synes Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Alle har ikke rødt lys. En del bruker infra rødt. Altså usynlig lys. Razer har noen modeller med blått eller gult lys. Det er stor sansynlighet at musen din slutter å virke hvis du bytter ut den LED-en som brukes til å lese av underlaget. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg tenkte jeg kunne bytte ut det røde i hvit led lys. Tror dere det vil fungere bra? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg byttet fra røde dioder til blå på min Logitech Mouseman dual for noen år siden. Den funket like bra som med røde dioder..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå