Puke Nukem Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) SOm topic sier, lurer jeg på hordan Norton Ghost funker. Endret 8. mars 2008 av Atzz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var et veldig generellt spørsmål, får bli et veldig generellt svar. Det er to helt forskjellige program som heter Norton Ghost, et DOS basert og et Windows basert (Drive Image). http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_(software) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 ok, jeg tenkte på det windows-baserte Funker det slik at det legger et image av en partisjon på en annen partisjon, og så kan man bruke en bootbar cd til å gjennopprette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja. Du kan ta image av partisjon, eller image av hele disken. Image-filen kan legges hvor du vil; på annen disk, ekstern disk, nettverk, CD/DVD. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Men hvordan gjenopprette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 CD plata som programmet kommer på er bootbar, og da kjøres et program hvor du kan styre gjenoppretting. Hvis det gjelder backup av en annen partisjon enn systemet så kan du kjøre gjenoppretting rett fra Windows. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 *handle Norton ghost* Du sjønner, jeg kjøpte en pc for en stund siden. den var det et inage av instalasjonen av XP på. Tok 5 min i motsetning til 1t for å installere XP fra scratch. Beklager hvis jeg har skrevet fel, skjermen har røket og jeg sitter ved en MYE MINDRE skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå