Gå til innhold

Co-op spill en voksen kan like

Exxia

Anbefalte innlegg

jeg er NØDT å få fattern til å spille co-op spill med meg =.=

Han gidder ikke prøve Army of Two med meg fordi han ikke liker co-op spill..

Bor langt oppi skauen med verdens tregeste internett linje. 5 minuter å åpne startsiden D:

Halvtime og åpne VG :)

Må få han til å begynne å spille med meg..

Noen som vet om et bra spill jeg kan få han til å spille? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det er 360 siden han poster i Microsoft-avdelingen.

----------------------------------

Hvilke interesser har han? Veldig mange som ikke liker spill i utgangspunktet kan lett fås med på f.eks. sportsspill eller bilspill. Mange fotballspill lar deg spille på samme lag, mot en datastyrt motstander, kanskje han hadde blitt med på det?

Dersom du får ham med på spill som tar for seg hans interesser, og han blir litt kjent med kontrollen, synker sikkert terskelen hans for andre spill også.

Lenke til kommentar

Jeg ga min gamle Xbox til min far, som nå er hektet på PGR2. Hvis han er bilinteressert kan det jo være et greit sted å begynne, slik at han kan vende seg til kontrollene. Skal dere spille Co-op ville jeg prøvd med et "realistisk" fps til å begynne med. Rainbow Six f.eks, og ikke Gears of War som kanskje vil bli stemplet for urealsitisk og teit.

Lenke til kommentar

Hvis faren min ikke hadde vært av den generasjonen som er helt ute av stand til å klare å bruke en kontroller (har så vidt, etter flere års arbeid, klart å få lært han å surfe på nettet), så tror jeg nok at jeg lett skulle ha fått ham til å spille ting som:

- Krigsspill fra realistiske settinger, dvs. WWII, Vietnam og helt frem til dagens teknologi, men ikke noe Sci-Fi.

- Bilspill, type PGR, Forza osv. Trolig ville ikke de mer arcade typene bilspill vært like populære.

Du sier ikke hvor gammel faren din er, det kan jo være av stor betydning her.

Lenke til kommentar

Army of two er jo byggd opp av co-op konseptet.

Kjøpte det i dag og ble litt skuffet i begynnelsen men det var fordi jeg begynte å spille på live "versus" og jeg kunnne ikke kontrollene men etter hvert kom jeg inn i det etter å ha spillt campagn.

Og no ELSKER jeg det, og jeg har ikke spillt split screen en gang bare singlew player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...