kjetilgrindheim Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei. eg blir nå snart 18 år og lappen skal vara i boks til den tid. eg har planer om å kjøpe meg bil så snart som mogleg etter den tid, problemet er at eg ikkje veit kva bil. Eg er ikkje storkrevande og har eit veldig lite budsjett. rundt 20 000...eg treng ikkje noken strøken bil, men eg bil som er pålitelig og starter kvar dag. eg treng heller ikkje 200hk, fordi eg veit at det er drapsmaskiner for 18åringar. noken som har konkrete forslag til meg? hjerne med link til annonse? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Bil er dyrt. Ta heller buss. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei. eg blir nå snart 18 år og lappen skal vara i boks til den tid. eg har planer om å kjøpe meg bil så snart som mogleg etter den tid, problemet er at eg ikkje veit kva bil. Eg er ikkje storkrevande og har eit veldig lite budsjett. rundt 20 000...eg treng ikkje noken strøken bil, men eg bil som er pålitelig og starter kvar dag. eg treng heller ikkje 200hk, fordi eg veit at det er drapsmaskiner for 18åringar. noken som har konkrete forslag til meg? hjerne med link til annonse? Tja... kansje en Golf 1.8 Eller en Toyota Corolla Volvo 460 Honda Civic Ford Mondeo Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva med en BMW 3 serie, ligger høyt i pris, men er noen og få rundt 20k. Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Spørs nå hva slags bmw du får for 20k Men fant noen; Den har gått litt mye Bmw 316 Skal du ha en bmw med større motor må du enten opp med prisen eller ned med årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå