jornl Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hmm.. Mange som omtaler dette som en "case-mod"... Ettersom det ikke er noe kabinett til å begynne med er vel dette en "case-build"... God innsats uansett.. :-) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så heftig kul Bra laget Bizardo Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Supert, Bizardo, nok et flott kabinett. Regner med den blir å se på TG?? Men må si meg enig i de andre her som sier at de foregående prosjektene var enda tøffere, kanskje spesielt Leela og Bender. Det mangler liksom noen spesielle "gadgets", som du selv nevner, men selve utformingen er utrolig bra gjennomført, selv om det vel er det eneste særegne ved dette kabinettet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Beklager at jeg sier det, men jeg er ikke så veldig imponert. Jeg har alltid påpekt at det mangler mye på detaljer og at den helhetlige finishen mangler en del. Det er et morsomt konsept, men jeg føler det er litt utbrukt. Hvorfor ikke prøve noe nytt? "Go outside the box you already left"? Endret 10. mars 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
olz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sant det han seie om at det e mykje meir spennande å bygge et kabinett sjøl, eller pusse opp det gamle. Sjøl har eg nesten totalrenovert 2 kabinett Kan faktisk vere penga å spare og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå