Nilsen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jan Erik Vangen er tilbake med et nytt og spennende prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oj, det var jo interessant. Spennende å se prosjektene hans. Bizardo lever opp til navnet ... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nok en god mod av Bizardo. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hm. Er spent på hvordan han fikser stilkene til øynene. Å lage de i byggeskum vil jo ikke holde særlig lengre enn ... tja... 5minutter max? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Øynene lagde jeg av bordtennisballer og 10 mm² bilstereo-strømkabel som stilk. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Utrolig stilig! Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nok en flott casemod av Bizardo! Å bruke tyggi som tenner virket ikke særlig solid, men det er vell ikke fugeskum heller. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg syntes absolutt alle de prosjektene Bizardo har gjort har blitt bra men jeg liker ikke den ujevne teksturen man får av skum. Ser for meg neste prosjekt i glassfiber Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hehe, hadde den vært lyserosa og holdt en bazooka så kunne den gått for å være en "worm" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Synes ikke dette er så spennende lenger, det virker nesten som Bizardo nå lager nye kabinetter til TG fordi folk nå forventer at han skal gjøre det. Synes heller ikke fjorårets mod var det helt store, men de to Futurama-kabinettene er barske, selv om Leela-modden kanskje grenser mot det bisarre. Det står selvfølgelig respekt av at han bygger kabinettene fra bunnen av, men det virker som om han har laget de tingene han brenner for nå og nå går litt på tomgang. Endret 10. mars 2008 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Veldig god jobb! Virkerlig innspirerende, nesten saann at jeg gaar ut i garasjen for aa lage noe selv, men det blir nok bare ved tanken. Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Så litt grisete ut på stuegulvet med alt fugeskummet ;-) Gi denne mannen en oppvarmet garasje med mye lys!!!! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som vanlig imponerende bra. Alltid like spennende og se hva du lager. Gleder meg til neste jobb du kommer opp med Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Stilig Casemod det der ja. Hvordan blir det med varme inni det cabinettet da? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Crazy Slug burde leve opp til navnet og få en Slug som kompani i nettverket sitt. Eller så kan han flytte til Stavanger og få en masse venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå